2016. március 14., hétfő

Picture-perfect nights

Nem is emlékszem, mikor írtam utoljára.

Már most mennyire más minden, hogy itt a tavasz, mintha egy másik életet élnék. A héten visszatért belém az energia, pedig lett még egy új tanítványom. Sokat edzettem, amitől csak még több kedv termelődött. Pénteken a suliban már csak lazázás volt, meg ünnepség, aztán fél 12-kor már söpörtem is hazafelé. Este Pillával elmentünk mulatni kicsit, Peter Kruder játszott az akváriumban, előtte vacsiztunk meg ittunk egy fröccsöt. Éjfél volt már, mikor megérkeztünk a helyre, iszogattunk még kicsit, de nagyon finoman ott kint, a hely előtt, miközben fura lámpák melengetik a hátad (ez mennyire jó), mert annyira nagy meleg még nincs, persze. Pont akkor indult a buli, mikor bementünk, ezt a producer-dj-t onnan ismerem, hogy a legendás Kruder&Dorfmeister egyik tagja. Sejthető volt, hogy nagyon jó kis táncos muzsikákat fog játszani, és hát tényleg. Táncoltunk egy csomót, aztán hajnal 2 körül, mikor pont kezdtünk volna kicsit befáradni, összenéztünk, hogy iszunk egy pálinkát? Ittunk egyet, és még táncoltunk fél 4-ig. És volt egy olyan pillanat, iszonyú jó volt a zene, roptuk, körülöttünk a jó zenei ízlésű budapesti fiatalok, ránéztem Pillára, ő visszamosolygott rám, és akkor éreztem, tudtam, hogy vége a télnek, itt a tavasz, mostantól minden könnyebb lesz, az év legjobb időszaka közeledik, mi ketten mindenben számíthatunk egymásra, és tök jó, nagyon jó nekünk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése