2017. január 8., vasárnap

Nos

Elkezdtem ma mozijegyejet foglalni holnapra, vagyis szombatra. Elég sok idő eltelt, míg valami gyanús lett, és rájöttem, hogy ma van szombat, holnap pedig már vasárnap. :(

Mindegy, eddig nagyon jól telt, kitakarítottam, voltam edzésen, néztem sorozatot (Westworld - én már csak tisztességből követem az eseményeket, az egész egy hülye katyvasz, sehol egy szimpi karakter, hogy ki mit, miért csinál, azt én meg főleg nem értem, persze bizonyára bennem van a hiba), ma pedig bevásároltunk, majd főztünk-sütöttünk, mert vendégeink voltak, nagy sikert aratott a menü, mondjuk finom is volt nagyon, ez tagadhatatlan. A pasim ma este dolgozott egy kicsit, itthon maradtam egyedül nála, én meg beültem a kádba egy Lush-os narancs-vaníliás fürdőgolyó társaságában, és elkezdtem a Stranger Things-t. Engem, úgy tűnik, idegesítenek ezek a rejtélyes, sci-fis sztorik, úgyhogy ez sem lesz a kedvencem, főleg, hogy ezen azért parázni is lehet, ami egyedül itthon nem túl praktikus. 

Az új piros pulcsi pedig óriási favorit lett, pedig amúgy nem szeretem a pirosat: 

 

5 megjegyzés:

  1. Komolyan nem szereted a pirosat? szerintem piros ruhában voltál, amikor találkoztunk - és ezért (vagy ha nem, akkor nem ezért), de a sok szín közül, ami körülvesz téged a piros szokott elsőként hozzád kapcsolódni nálam :)

    VálaszTörlés
  2. Mi is ledaráltuk a Westworld-öt, hát... én alapvetően szeretem a sci-fi-t, de ez nagyon gáz. Aztán elgondolkoztam azon is, hogy amellett h Antony Hopkins sztem zseniális színész, vajon miért vonzódik az ilyen beteg sztorikhoz...

    VálaszTörlés
  3. igazi tökéletes pasid van, még kád is van nála <3 (pont múltkor álmodoztam megint egy kádban fetrengésről)

    VálaszTörlés
  4. én sem értem ezt a Westworld hype-ot...de azért nézem bőszen. Viszont Winona Ryder és a kislány a Stranger Thingsben szerintem elegge ott van. Expanse: ez lesz az a scifi ami neked is be fog jönni.

    VálaszTörlés
  5. Szerintem a Westworld tipikusan az a sorozat, aminek jot tettek a reszek kozti egyhetes szunetek, mert tudtak azon gondolkozni, hogy mi is tortenik. Az, hogy az ember egyben nezi meg, kizarja ot kicsit az egyutt gondolkodasbol. En pl volt, hogy ket resz kozti szunetben haromszor vegigneztem az addigi reszeket, es ugy jottem ra dolgokra, amik elsore nem estek le, de utana kb a kepembe orditottak, viszont igy a vegenel nem volt nagy aha-elmenyem, addigra mindenre rajottem :D
    Nagyon szep ez a pulcsi, abbol, amit latok, igazan Milonkas. En is ugy szeretnek ilyeneket hordani, de ugy allna rajtam, mint tehenen a gatya :(

    VálaszTörlés