2017. április 28., péntek

"Toast for dinner? When is your cookbook coming out?"

Ma iszonyúan hatékony voltam, mindent elintéztem, amit kellett, nagyon jó érzés volt. Aztán nem is jöttem haza, hanem egyből mentem az terembe, és az edző csajszi nem csak dolgoztatott, hanem edzett is velem. Alig volt valaki rajtunk kívül, kint esett, mi pedig csináltuk a gyilkos gyakorlatokat és dumáltunk, nagyon hangulatos volt. Ha egyedül vagyok, sokkal több ideig maradok, és valahogy mégsem olyan intenzív az edzés, szóval szerintem jó lesz ez így, hogy hetente egyszer hagyom, hogy megkínozzon, le is fixáltuk a következő alkalmat. 

Aztán elmentem vásárolni, full éhesen, mindig megfogadom, hogy ilyet többet nem csinálok, mert mindent megnéztem, megfogdostam és meg akartam venni. A Lidl annyira le volt rabolva (azért, mert hétfőn zárva lesz? wtf), hogy nem volt csirkemell, úgyhogy végül tofut vettem, és még másik boltba is át kellett mennem (korianderért). Itthon aztán megfőztem a thai levest, és annyira jó lett, csupa zöldség és íz, mondjuk elég sűrű, de azt ki bánja? 



Innen volt az inspiráció, de a répa helyett édesburgonyát tettem bele, meg tulajdonképpen teljesen máshogy csináltam meg, haha. Kb úgy készítettem el, mint a curryket szoktam, csak ugye több víz kellett bele, meg üvegtészta is, a végén meg a tányéromba belecsavartam egy fél lime levét, megszórtam újhagymával meg korianderrel. Most ez a kedvenc levesem, gyilkosan finom.


Amúgy ma chill van. 

10 megjegyzés:

  1. Koriander, grrrrr :-D mindig kérdezem a férjem, hogy tudja megenni? Olyan, mintha szappant szopogatnék!
    De sokaknak ízlik. Te mindig szeretted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem olyan régóta, pár éve ismerem csak. Bennem mint minden területen, a kajákban is van egy nagy adag kíváncsiság, nyitottság minden irányt, ami különleges, más, pikáns. Nagyon-nagyon szeretem a koriandert. Volt korianderes hajbalzsamom is:).

      Törlés
    2. Állítólag genetikai oka van, hogy az emberiség egyik része a koriandert szappan vagy poloska (???) ízűnek érzi, másik része meg finomnak.

      Törlés
    3. Én poloskaízűnek, a petrezselymet sokkal jobban kultiválom :D

      Én is szoktam épp ilyen leveskét főzni, a Lidl-ben van fagyasztott ázsiai zöldségmix, imádom benne azt a ropogós vízivalamit meg a cukorborsót héjastól. :) Néha rákszirommal eszem. A sparban néha kapni ázsiai citromfüvet, azt is nagyon szeretem benne. Már rég készítettem, lehet, belevágok :) Már ezer éve ki akarom tengeri herkentyűkkel is próbálni, kedvet kaptam :)

      Törlés
    4. milyen ize van a poloskanak? :) meg sosem ettem koriandert, tesztelni fogom.

      Törlés
    5. hát én nagyon örülök, h az emberiség korianderszerető részébe tartozom, legjobb fűszer, kb mindenbe akarok tenni
      de am én se ettem még poloskát, lehet, h korianderíze van?

      Törlés
  2. Komolyan? Most így mindenki idejár elmondani, hogy szerinte a koriander mennyire szar? Én nem szívesen olvasom egy kajáról, amit imádok, h győzködnek, poloskaízű. Mintha muszáj lenne koriandert enni, hát könyörgöm, ne egyétek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Héhó :) szabad véleménynyilvánítás egy nyílt blogban :)

      valaki szereti, valaki nem :)

      Törlés
  3. szerintem onszantukbol nem is eszik, amiota megkostoltak es nem izlik nekik. :) nem akarok senkit megvedeni, de igy kivulrol nem tunik ez olyan komolynak, hogy barki gyozkodni akart volna teged, mindosszesen ketten elmondtak a benyomasuk. en mondjuk ezek utan mar biztosan ki fogom probalni, es remelem, hogy a genetikam nem a poloska/szappan izt, hanem a finomabbikat osztotta. :)

    VálaszTörlés
  4. Berakod a receptet a receptekhez, legyszives? En mar ott elkadtam az eredetinel, hogy az alaprecept olyan mint a vegan piros curry receptje, amin te csak javitottal azzal, hogy ugy csinalod mint a currydet. De hogy? Amugy piszok jol nez ki! S en imadom a coriander levelet. Minden curryt feldob. :)

    VálaszTörlés