2017. június 6., kedd

Fuck you very much

Ja, és lightos randizásba is belekezdtem megint, több-kevesebb (inkább kevesebb) lelkesedéssel (szia! neked mi a kedvenc színed?). Már nem is emlékszem, mitől kaptam kedvem hozzá, de eddig tök jók a tapasztalatok, bár, mint tudjuk, nyugtával dicsérjük a napot. Mondjuk ma már megkaptam, miután kicsit megpróbáltam lecsendesíteni (egy igen ígéretes) fiatalember lelkesedését, hogy udvaroljon nekem a nyavaja, ami az egyik legviccesebb dolog, amit mostanában pasitól hallottam.

Amúgy pont most beszéltük meg a lányokkal, hogy a tinder szórakoztatóbb, mint a Super Mario Run, pedig ott is 13 000 pontom van már (enyhén függő vagyok, csak sajnos nincs rá időm). 

Jó, igazából nagyon rendesen viselkedem.  És beindult a budapesti bringaszezon is:

1 megjegyzés: