2017. július 21., péntek

Némi nyári update

Na, most jobb. A szerdám és a tegnapi napom kezdett nyaralás hangulatot ölteni, pedig dolgoztam is, de közben csináltam egy csomó nagyon nyár ízű dolgot, amitől mindig az volt az érzésem a nap végén, hogy úúúúú. Például olyanokat, hogy

  • óriási, hosszú reggelizést és kávézást csapok a teraszon
  • reggeli után iszom még egy kávét (ilyet csak ünnepnapokon szoktam, a kávé nekem csak napi kettő)
  • az unokahúgommal és a kutyával elcsattogunk a piacra, mindent megnézünk, megfogdosunk és megkóstolunk, pedig nem is kell semmi különös, gyümölcsöt veszünk meg virágot
  • ebéd előtt fagyit eszünk a parton
  • nem akkor ebédelek, amikor ebédidő van, hanem akkor, amikor megéhezem (igény szerint fél 12-kor vagy délután 4-kor is lehet)
  • délután alszom egy órát (a világ legcsodálatosabb dolga, szerintem nem lennének háborúk, ha ezt mindenki megtehetné)
  • egész nap mezítláb vagyok, a papucsot is csak a városba veszem fel
  • 5 féle paradicsom és vagy 10 féle fűszernövény van a kertben, olyan salik kerülnek a tányéromra, hogy megszólal mind
  • minden nap van némi csobbanás és naptej illat
  • este Zootropolist meg Sing!-et nézünk
  • mindenhova jön velem a kutya, tegnap este egy kiállításmegnyitón voltunk, és eléggé ellopta a show-t az újbundás kiskutya kinézetével, mosolygós képével és a simiért kuncsorgással
A konyhám még nincs kész (lehet, hogy nem is lesz sosem), a fürdőszobában tudok csak mosogatni. Főzni, sütni valamennyire lehet, de a rendet és a tisztaságot most egy időre elengedtem. Nagyon bírom, hogy reggelente nem kell gondolkodni, hogy mit vegyek fel, hanem csak felhúzom a farmer rövidnadrágomat meg egy tiszta trikót, és kész. Hétvégére elutazunk a lányokkal, ami kaland lesz, már nagyon várjuk mind. Itt a városban egy óriási fesztivál lesz, ami tömegnyomort, zajt és szarabbnál szarabb programokat jelent, az a tapasztalatom, hogy ilyenkor a legjobb elhúzni innen. Jó hétvégét, strandot, vízpartot, dinnyét, fröccsöt nektek is!

1 megjegyzés: