2017. szeptember 13., szerda

Yellow

A múlt héten az összes papírboltot végigjártam a városban tanári naptár után kutatva, de mindenütt elfogyott. Gondolom, ez olyan, mint januárban normál naptárt keresni. Mielőtt megkérdezitek, ez a naptár szeptembertől júniusig tartja számon az időt, van benne órarend, bele lehet írni egy csomó névsort, mellé meg mindent, amit fel akarsz jegyzetelni az adott tankör gyerekeiről, valamint minden heti naptár mellett van egy üres oldalt jegyzetelésre. Rengeteg dolgot kell napi szinten fejben tartani, én meg halálosan szórakozott vagyok, úgyhogy ha nem akarok a 86 millió jegyzetfecnim után kutatni, akkor nagyon praktikus egy ilyen cucc. Na és most még nincs. Nem volt, máig. Találtam Verőcén egyetlen egy boltban egyetlen naptárt, és voilá:


Ma fél 2-kor végeztem, és úgy tekintek ilyenkor az előttem álló szabad délutánra, mintha nem lett volna egy egész nyaram, hogy azt csináljak, amit akarok, egyszerűen nem tudom, mit kezdjek a rendelkezésemre álló töménytelen idővel, fú, nagyon jó érzés.

A majd' 2 hete érintetlen edzős cuccom viszont kiraktam a kocsiból, kit akarok átverni. Húzni kéne egy vonalat, mikor visszaállok a jó kis fitt életmódomra. 

2 megjegyzés: