2018. április 12., csütörtök

what makes me feel good

A múltkor megállapítottam, hogy a húsvét meg a romantikus vacsik hatására eléggé töltött galamb lettem, mert hiába a rendszeres edzés, meg a zsírpárnák alatt lapuló izmok, a diétának mégiscsak a legnagyobb százalékát az étkezés teszi ki. Úgyhogy elkezdtem jobban odafigyelni ez evésre, kerülni a csokinyulakat meg a kalácsot-kenyeret-sütit, amikre, be kell valljam, eléggé rácsúsztam az utóbbi időben, és elkezdtem kint, a Duna-parton futni, ami az egyik legjobb dolog, ami mostanában történik velem, még akkor is, ha utána még órákig bordó a fejem. Ha az edzőteremben vagyok, ott is futok kb 35-40 percet, és utána már csak fél órát gyúrok, mert szerintem azért az is fontos. Igyekszem majdnem minden nap mozogni, de legalább heti négyszer, és szerintem a világon semmit nem tudnék csinálni, amitől ennyire jól érzem magam, ennyi energiát adna, és ennyire látszana rajtam.

3 megjegyzés:

  1. En is most talaltam a blogodra, visszaolvastam, es nahyon szimpatikus a hozzallasod a dolgokhoz, a pozitiv eletszemleleted. Ugyanigy gondolkodom a sportrol, es vegre lehet a szabadban futni. En a teraszon szoktam utana trx edzest is csinalni, a heten meg nem is mentem edzoterembe, pedig minden nap edzettem :).

    VálaszTörlés