2018. május 26., szombat

Programajánló - Gátőrház, Göd

Még mielőtt bealszom*, gyorsan elmesélem, hogy múltkor elmentünk bicajozni, és most kivételesen nem a Dunakanyar felé indultunk, hanem a másik irányba. És találtunk egy olyan helyet, ami tavaly szerintem még nem volt ott. Igazából a mellette lévő full retro helyet akartam megmutatni a pasimnak, de közben kiszúrtam, hogy innen reggae szól, és én azt tinédzser korom óta nagyon-nagyon szeretem, az igazi nyári szombat reggelek Bob Marley Legend című lemezével indulnak. Na, szóval van ez a hely Gödön a Duna-parton, pont ott, ahol a bringaút kifut a partra, az a neve, hogy Gátőrház. Tele van fújva/festve mindenféle ikonikus képpel/idézettel, van egy hatalmas tetőterasza csodás kilátással a Dunára, van teljesen oké hambi, meg mindenféle italok (nem ezerötszázért) és a múltkor, mikor ott voltunk, dj-k szolgáltatták a zenét bakelitről, pl játszottak dalokat az Anima Aquanistan című lemezéről, az mekkora piros pont már? Ücsörögtünk ott pár órát, és szerintem megyünk még elég sokat. 

És még az is nagyon tetszett, hogy van csalános sörük, illetve hát olyan sör, ami csalánnal van színezve, az ízén nem annyira érezni. 


A lényeg a lényeg, hogy ha arra jártok/bringáztok, mindenképp nézzetek be ide egy kis hangulatért. 

*bealudtam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése