2018. június 18., hétfő

és huss, elrepült

Gyömbérkééknek van új albijuk, és meghívott minket szombatra egy ottalvós csajbulira. Egész nap hesszeltünk a teraszon, főztünk, ettünk, iszogattunk, zenét hallgattunk, Juc csinált nekünk szép körmöket, este megnéztünk egy filmet. Mi amúgy napi szinten elég sokat beszélünk a support csoportban a lányokkal, de teljesen más volt így együtt tölteni egy egész napot. Reggel mi Pillával, ahogy szoktunk, korán ébredtünk és dumáltunk meg vihogtunk, amit a többiek nem értékeltek annyira, de aztán szépen lassan összeszedte magát mindenki, és lehetett reggelizni, ami a kedvencem ugye (az ebédelés meg a vacsorázás mellett).

Vasárnap pedig reggeli után átmentem a pasimhoz, pakoltuk a konyháját, átválogattam, hogy mi kell, mi nem, elmosogattunk mindent, nagyon fárasztó, de persze nemes a cél. Elkezdtük felfedezni a környéket is, elmentünk ebédelni, szereztem a közeli cukiból kávét, mert még nincs a lakásban kávéfőző - amúgy ennek is megvan a hangulata, mint a filmekben, rövidnadrágban, a pasim pólójában meg papucsban lecsattogtam, elsétáltam az 50 méterre lévő, szuperegészséges cukiba és kértem egy finom, rizstejes kapucsinót dupla kávéval, hazasétáltam vele, és a pasim mellett megiszogattam a kanapén, míg meccset néztünk. Este voltunk a tesójáéknál vacsorázni, az öccse, aki hobbi szakács, maga készítette a vacsit, és elég nagyon néztem, hogy bélszínből készült a steak, és mellette volt még vagy 6 féle speckó köret - nagyon finom volt, egyre szimpibb ez a család. Viszont senki nem süt sütiket, úgyhogy úgy tervezem, én majd ezen a vonalon villantok. Egyébként nagyon cuki a családjuk, ott voltak a szülők is, iszonyúan viccesek, és egyre inkább úgy tűnik, hogy bírjuk egymást, én legalábbis jól érzem magam velük, ami kezdetnek nem rossz. 

Nagyon ritkán használom a fővárosban, mert nincs sok értelme, de most nálam volt az autó egész hétvégén. És az a baj, hogy ugye Budapesten nem tudom zárt helyen tárolni, az utcán parkolok vele, és nagyon féltem, felébredek az éjszaka közepén és szorongok, hogy meglesz-e még reggel az én tündéri kis gépjárművem. Van rajta Casco, persze, de akkor is. Tudom, hogy ez tök felesleges, és el kellene engednem, de ez borzasztó - mondjuk a Gyömbinél töltött éjszaka rosszabb volt, akkor vissza kellett fognom magam, hogy ne menjek el megnézni, második éjjel már egész jól aludtam, úgy látszik, fejlődőképes vagyok. Reggel viszont óriási vidámság volt beeülni és a finom kis muzsikáim társaságában hazavezetni. Mostanra pedig elkészültek a bizonyítványok is, holnap délelőtt még lesz egy kis munkám velük, aztán vége. 

 Én voltam Gyömbinél az ebédfelelős, nem bonyolítottam túl:




A pasim valami miatt nagyon szereti a fehér körmlakkot, ami, ismertek, eléggé távol áll a stílusomtól, és leginkább az ecsetelős hibajavító jut róla eszembe. De megkértem Juc bloggert, hogy csináljon nekem fehér manikűrt, és el kell ismernem, hogy ez tényleg szép, még az én rövid, bumszli, szélesedő körmeimen is egészen esztétikus.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése