2018. október 24., szerda

mackósajt és téliszalámi

Dolgok, amiket bírok:

  • Teljesen rábuktunk a Carcassonne-ra, ti ismeritek? Stratégiai játék, de kell hozzá egy csomó szerencse is. Kicsit olyan, mint a Catan (mondjuk azt pont nem szerettem), csak sokkal jobb. Tegnap a pasim aránylag későn ért haza, de ahogy megérkezett, már ültünk is le játszani, mondjuk jó hosszú játék, a végén, éjfél körül már eléggé ásítoztunk. Nagyon szeretjük. 
  • YKRA!!! Kb bármelyik hátizsákjuk szerelem nekem, de leginkább ezek:
bakony:





kemping:




illetve, ahogy már írtam, kb bármelyik: 





3 megjegyzés:

  1. Regi sebek szakadtak most fel.Multkor pont ilyen terkepes anyagbol akartam gym baget varrni, tok buszke is voltam magamra,h.sikerult.Csak utana ebredtem ra,h.nem forditottam meg, es fejjel lefele volt az egyik oldalon az anyag.mehh:D

    VálaszTörlés
  2. 2 hete probalom megvasarolni a bakonyos editiont es nem megy a webshop... Teljesen ki vagyok mar, dehat az ilyet jelnek kell venni, ha a taska nem akar hozzam jonni akkor ez van...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor neked kell a táskához menni:) the garden studio-ban mindig vannak ykrák.

      Törlés