2019. január 12., szombat

foood

Iszonyúan elfáradtam a héten. Minden nap volt valami, aztán csütörtökön eljöttek hozzám a lányok játszani. Imagine-t játszottunk, amit a pasimtól kaptam karácsonyra, és most a kedvenc játékom, Gyömbérke elég komolyan megalázott mindannyiunkat. Főztem nekik, közkivánatra paradicsomos-bazsalikomos tésztát, amit nyáron, édes koktélparadicsomból szeretek főzni, de meggyőztek a csajok, hogy jó lesz a téli verzió konzerv pariból is. Vettem egy csokor bazsalikomot is, kb annyi zamata volt, mint egy marék fűnek. De legalább a parmezánban nem csalódom soha. 


Ha nem ragaszkodnak ehhez, valószínűleg curryt főztem volna nekik, és mivel meg is kívántam, ma megfőztem magamnak, cukkinivel, ananásszal, csicseriborsóval, aranysárgán, jó fűszeresen, a gyömbértől és a chilitől csípősen, dupla adag kókusztejjel, jó levesesen:


5 megjegyzés:

  1. ú, az Imagine tényleg nagyon jó! :)

    VálaszTörlés
  2. Milonka, tudom, h a multkor kerdezted valemelyik posztban, de nem talalom - mi lett vegul az eredmeny, milyen olyan tarsasjatekok vannak, amiketjo kettesben is jatszani?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Összegzés nem volt, ez a poszt: https://molnarilonka.blogspot.com/2018/12/lets-play.html?m=1

      Törlés