2019. február 21., csütörtök

these are a few of my favourite things

  • Zene: Az Atypicalben nagyon jók a zenék, mindig kicsit beleborzongok, mikor valami hangsúlyosabb dob-basszus, vagy egy finom billentyű megérkezik. A múltkor, mikor az egyik végzős osztállyal néztem, láttam, hogy az egyik fiú tudja az egyik szám szövegét, és az óra végén megkérdeztem, mi az. Glass Animals, válaszolta, és elmondta azt is, hogy neki óriási kedvence, és gondolt már rá, hogy biztosan tetszene nekem, mert hogy kicsit downtempo, kicsit trip hop, mint amit én is játszottam anno, csak ez sokkal 2019-ebb. Azóta széthallgattam, és nekem is kedvencem lett, otthon sokat szól, kis túlzással 17-nek érzem magam tőle újra.

 
  • Hely: Új kedvenc kávézóm van, a Nook. 2012-ben New Yorkban teljesen odavoltam a helyekért, az éttermekért, a kávézókért, és hogy bárhova beülsz, olyan érzésed van, úgy fogadnak/kezelnek, mintha haverok lennétek, a szó jó értelmében, azonnal otthon érzed magad, és az sem baj, ha egy eszpresszó mellett ücsörögsz órákat. Azóta már itthon is vannak ilyen kicsit indusztriális, mégis szuperotthomos helyek, kb mintha a saját nappalidban ücsörögnél a barátaiddal. Csak ez szebb. És a kávé is sokkal jobb, nekem nagyon bejön ez a világos pörkölésű, citrusos ízvilág. 

  • Cucc: A pasimtól örököltem ezt a márkát, ő imádja, ezt a sapit is tőle kaptam. Legszívesebben benne is aludnék. 

4 megjegyzés:

  1. És hol lehet most Magyarországon Carhartt-ot kapni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Ó utcában az AKT records-nál, de mi online szoktunk vásárolni Németo-ból, főleg a leárazásokkor.

      Törlés
  2. Szia! Nem tudom ismered-e a tunefind nevu oldalt. Sorozatokban es filmekben elhangzo zenekre lehet rakeresni rajta. Evadok,epizodok alapjan es legtobbszor az adott jelenet leirasa is szerepel,igy konnyen be lehet azonositani a zenet.

    VálaszTörlés