2019. február 12., kedd

...vasárnap

...a Veli Bejben kezdtük a napot. 5 perc sétára lakunk tőle, és pont feleannyiba kerül, mint a többi budapesti törökfürdő, nem voltak sokan, szóval nem értem, miért nem áztatjuk ott magunkat minden hétvégén. Elmondhatatlanul pihentető volt ücsörögni a forró vízben, a gőzben és a szaunában. Megmasszíroztuk egymás talpát, néztük az embereket, próbáltuk ki találni, kik ők, milyen kapcsolat lehet köztük. Mire végeztünk, belőlem minden stressz, nyomás, fáradtság elszállt, teljesen könnyűnek és kipihentnek éreztem magam - fejben is. 

Közben kérdeztem Barnit, mit ebédelne, nem tudta. Én már kicsit agyaltam rajta, hogy mit főzhetnék, de otthon felcsaptam az új lidlis, szélltamásos szakácskönyvet, majd mivel neki volt egy kis dolga Pesten, én közben kidobattam magam a Victor Hugo utcai lidl-nél, és mire visszaért, pont bevásároltam. Közben beugrott Barni unokatestvére is hozzánk, úgyhogy hármasban ebédeltünk fokhagymás szűzérme-csíkokat, ropogós édesburgonya-hasábokat, meg gránátalmás, mézes-lime-os salátát. Mindenki dupla adagot szedett.

Délután aludtam, este meg megnéztük a Kong - Koponya Szigetet, amit Olíviával láttam moziban, most pedig épp reklámok nélkül ment valami csatornán. Imádom. 9-kor már aludtunk. 

lucy loves papers

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése