2019. július 17., szerda

holidays off

Tegnap délutántól estig tanítottam különböző helyeken. Mivel a vili nem annyira jár a körúton, most tényleg mindenhová bicajjal megyek, olyan helyekre is, ahova elméletileg háztól-házig vinne a villamos, csak hát most nem visz. Nagyon szeretem, óriási szabadság-érzés, egy csomó olyan helyen megfordulok így, ahol amúgy sosem mennék, sokkal jobban megismerem Budapestet, és kiszúrok olyan helyeket, ahová mindenképp el kell majd mennünk enni, kávézni, péksütit venni, vagy csak körülnézni. 

Este 10 után ért haza, és akkor jött a rossz hír: nem fogunk tudni elmenni nyaralni. Illetve én el tudok, de ő a nyáron tuti nem tud majd eljönni mondjuk egy hétre. Kicsit elkeseredtem ettől, mert azt gondoltam, hogy biztos megoldjuk valahogy, néha annyira laza a munkája - ja, csak most pont nem olyan. Le tudunk ugrani mondjuk Horvátországba vagy a Balatonra mondjuk 3 napokra, de ennyi. Vigasztalt, hogy majd télen elmegyünk 2 hétre valami meleg helyre, de hát hol van az még. És hát persze, itthon is tök jó lógatni a lábam, de itthon mindig takarítok, tanítok, főzök - meg el kell néha utazni, hogy kicsit kiessek a mókuskerékből.

És akkor itt a B terv, hogy én menjek egyedül bárhova, de ezt a gondolatot még szoknom kell. Persze jártam 2 éve nyáron Selindánál Faroban, oda is egyedül mentem, és csodás volt. De egyrészt oda sem egyedül utaztam volna, ha van olyan opció, másrészt pedig kicsit olyan volt, mintha a nővéremet látogattam volna meg, egyáltalán nem voltam Selindánál egyedül. Mindenesetre még szoknom kell a gondolatot, bár mondjuk nem lesz nehéz, mert épp borzasztóan nagy mehetnékem van. Jó lenne valami nem annyira turistás, tengerparti város. Egyébként ráérnék augusztus elején menni, 3-án megyünk egy barátnőm esküvőjére, és utána. Addig kitalálom. 



8 megjegyzés:

  1. Azt hiszem Cinque Terre már rég nem tartozik a "nem turistás" helyek közé :( esetleg szezonon kívül http://frugalfrolicker.com/cinque-terre-summer/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a kép csak illusztráció, nem is gondolkodtam még uticélon.

      Törlés
    2. Mi 2 eve juniusban voltunk, az meg birhato :) megeri, legalabb is nekunk nagyon megerte, hogy Riomaggiore-ban laktunk. 10 elott es 6 utan mar keves a turista...
      Jo kis uticeo, ha megis ;)
      Kellemes nyarat!

      Törlés
  2. Én nagyon szívesen mennék veled, csak szerintem a próbaidő alatt nem díjazzák, ha valaki egy hetet kivesz szabinak.. :-/ pedig nekem is eléggé mehetnékem van, de nincs kivel..

    VálaszTörlés
  3. Nem turistás hely Olaszország Marche tartománya. Ez kb az Urbino-Perugia-Ancona közötti rész. Mi éppen Fossombroneban vagyunk, innen 30 perc a tenger, 30 perc Urbino, kicsit több Perugia, de jókat lehet kirándulni a környéken. Fanoban Cézár hét volt éppen, Fossombroneban jazz fesztivál lesz. Minden nap van Münchenen keresztül átszállással járat Anconaba v hetente 2x Riminibe.

    VálaszTörlés
  4. Menorca csodás. Van közvetlen járat vagy barcelonai átszállással. 50 km hodszú, 15 km széles, úgyhogy klasszul bringázható😃.

    VálaszTörlés