2019. augusztus 5., hétfő

hát így

Nagyon jó volt a ruhám, a cipő viszont nagy, kiklaffant belőle a sarkam. Azért történt ez egyébként, mert a boltban kis madzaggal össze volt kötve a jobb és bal fele, és úgy felpróbáláskor nem tud normális méretűeket lépni az ember, nekem meg nem jutott eszembe, hogy levághatnám (gondolom, nem is szabad), úgyhogy csak itthon, az esküvő délelőttjén derült ki. Kitömtem vattával az orrát (még jó, hogy volt egy kis rész, ahol nem átlátszó az anyag), így egy esküvőre oké volt, de most adhatom el, 39-es, de szerintem 40-es, 40 és feles lábra jó, szóljatok, ha valakit érdekel, nagyon szép egyébként, sokan megdícsérték, fotó az előző posztban, for more info pm me. 

Amúgy simán lehettem volna feketében, a koszorúslányok sötétkékben voltak, majdnem feketében. Szóval. 

Nagyon jó volt amúgy, dumcsizni a lányokkal, finomak voltak a kaják, és a pár is édes volt, én meg valahogy úgy alakult, hogy két aperol spritzel toltam végig az estét, aztán már csak vizet ittam, úgyhogy hajnal 1-kor nem kellett végül sofőrt hívnunk, hanem szépen hazavezettem. Néha nem értem magam. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése