2021. július 14., szerda

nor/ma

Nyílt a Millenáris parknál egy óriási nor/ma, azaz egy skandináv pékség. Én már ismertem az elődjét a még a Kecskeméti utcából, Phoebe dolgozott náluk egy ideig. Állítólag nagyon jók a kenyereik (nekem mondjuk a kifli nem jött be, mert iszonyúan tömény), de én mindig a kardamomos péksütikre izgulok rá, és abból náluk nincs hiány. Már a villamosról kiszúrtam, hogy megnyitottak a Mammut mellett, nagy, szellős terek vannak, és üveg, a park felé nyitható falak, meg egy csomó asztal a teraszon is, nagyon hívogató, én óráig el tudnék ücsörögni itt akár egyedül is, újságot olvasgatva, de szerintem tökéletes hely találkákhoz is, elhozok majd ide szépen mindenkit, akit szeretek. Valamelyik reggel Barni otthonról dolgozott, én meg fogtam Danit, beleültettem az új, 5 kilós sportbabakocsijába (amit sajnos nem szeretek, mert szerintem neki nem túl kényelmes, ami a lényeg lenne, de online néztük ki, és sajnos nem próbáltuk ki előtte, pedig akkor biztosan nem veszem meg), és elsétáltunk az új nor/mába. 

Már amikor odaálltam a pulthoz, nagyon megörültem: képzeljétek, van náluk semla, a svéd süti, amiről annyit beszéltünk a múltkor (nem találom azt a posztot), és nagyon finom! Vannak etetőszékeik is, aminek én nagyon örültem, de azt nehezített terepnek találtam, hogy nem hozzák ki a kávét meg a kaját, hanem megrendeled a pultnál, kapsz kis csipogót, és az jelez, ha mehetsz az elkészült finomságokért, vagyis nekem ott kellett hagynom Danit az etetőszékben, hogy megszerezzem a rendelésünket. Na és leraktam mindent az asztalra, kicsit elrendeztem, hogy esztétikus legyen, gondoltam, le is fotózom. Mutatom: 


Gondolom, sejtitek, hogy a következő pillanatban már kávéban úsztunk. Nem vagyok egy rutinos kávéházas anyuka, az biztos, de Dani nem egy hirtelen típus, eddig nem volt még ilyen balesetünk. Úgyhogy innentől már nem volt annyira idilli a dolog, de végül átültünk egy másik asztalhoz, jött egy lány, aki megnyugtatott, hogy semmi baj, ez mindenkivel előfordul, felmosta a kávé-tengert, és még egy másik zabtejes kapucsínót is beígért, amit végül sosem kaptam meg. A semla viszont mesés, tejszínes-pisztáciás, ha arra jártok, ki ne hagyjátok. Csak a kávét messzebb rakjátok a babáktól. 

20 megjegyzés:

  1. De megvan a pillanat és ez jó! Kár, hogy nem fotóztad le a káoszt is utána :))) Jó lett volna "Instagram/real life" sorozatba

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, azt nagyon bánom, h nem kaptam le, de akkor rogton elsodortak az események! 😂😬

      Törlés
  2. Figyelj, tok korrekt volt a gyereked, megvárta a fotót…
    🤪

    VálaszTörlés
  3. Legalább a süti megúszta:-)

    VálaszTörlés
  4. De jóóó! Szuper hely lehet, örülök hogy így már kapható fincsi semla Pesten is!

    VálaszTörlés
  5. Fú, de sokszor jártam már úgy, hogy tudományosan kiszámoltam, milyen messzire kell elpakoljak a gyerek elől, hogy aztán ő még tudományosabban kiboríthasson teát/kávét/levest stb...
    Hajlítják az időt és a teret, csak mondom.

    Mici

    VálaszTörlés
  6. jaj, ez a semla nagyon finom, én is ettem ilyet a boldog időkben, amikor jártam utazni :D
    pár hete vettem az á table-ben francia krémest, szerintem a legjobb amit valaha ettem, oda is menjetek kávét borítani, a mammut mellett van is egy :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sajna 3 szűk lépcső vezet fel, babakocsival bonyi:(

      Törlés
  7. jajj, de jó, ki fogom próbálni, a kecskemétit is szerettem :)

    VálaszTörlés
  8. Szerintem ehhez a poszthoz voltak a semlas kommentek:
    http://molnarilonka.blogspot.com/2021/02/kardamom-es-napsutes.html?m=1

    VálaszTörlés
  9. Nekem olyan fura, hogy barmikor lehet semlat venni, ami kb. farsangi etel... mondjuk konnyen beszelek, nem is szeretem ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a svédeknek farsangi étel, de nekünk csak egy svéd különlegesség, gyanítom, hogy ezen itthon nem sokan akadnak fenn:)

      Törlés
    2. Barb, a pepparkaka is karacsonyi, aztan megis dugig vele az IKEA. :) Meg hat a fank is farsangi, de azt is lehet venni barmikor. Szerintem ez inkabb ugy van, hogy nem csak a kiemelt unnepekkor lehet ezeket a sutiket fogyasztani, de akkor viszont, mikor unnep van, _kotelezo_. :)

      Törlés
    3. Van benne valami, tenyleg. Mondjuk abban a majdnem 3 evben amig tobbe-kevesbe ott eltunk, nem lattunk csak szezonalisan.
      A pepperkaka meg elvesztette a karacsonyi jelleget, barhol lehet kap ni :)

      Törlés
    4. Milonka, az hogy itthon min akadnak fenn es min nem...az egy masik tortenet :(...

      Törlés
  10. Mi egyszer hosszabb autózást követően beültünk egy étterembe. Kihozták a két kávénkat, a gyerekeknek narancslét, palacsintát - és a következő pillanatban a gyerekem telibehányta az asztalt. Szerencsére elképesztő profin kezelték: egy pillanat alatt letakarították, hoztak új mindent, B. pedig még egy kis marcipánfigurát is kapott fájdalomdíjul.

    VálaszTörlés
  11. képzeld, nem volt semla :( :) na de majd legközelebb! :)) szuper a hely, nagyon jó volt a kávé, köszi az ajánlást!!

    VálaszTörlés