2023. október 18., szerda

❤️

Nagyon sokat gondolok mostanában Bezzeg Adrira, visszaolvasgattam a blogját is. Aztán gondoltam egyet és írtam a tesójáéknak, hogy megkérdezzem, végül hogy alakult a gyerekek sorsa. Tudom, hogy sokan követtétek Adrit, és Titeket is érdekel, mi lett velük, így megosztom itt, mert szerintem ezek jó hírek:  

"A gyerekek az apjukkal vannak, már több, mint egy éve. A szüneteket többnyire a nagyszülőkkel töltik, nyáron majdnem végig velük voltak. Az apjuk szépen gondjukat viseli, azt gondolom megtesz mindent, ami tőle telik, a családja is segít nekik sokat. Jól vannak a gyerekek, az első évük nehéz volt, de mostanra megtalálták a helyüket, lettek barátaik és veszik az akadályokat a francia suliban."

❤️

23 megjegyzés:

  1. ❤️ köszi, hogy megosztottad!

    VálaszTörlés
  2. A kétikres Heni blogolóról esetleg tudsz/tudtok valamit? A kovid időszakban teljesen eltűnt. Annyira szerettem olvasni..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én őt nem olvastam, nem ismerem.

      Törlés
    2. Én is épp tegnap néztem Heni blogokat,hátha írt....

      Törlés
    3. Henit én is olvastam, de eltűnt. Instán megtaláltam a fiókját, de privát...

      Törlés
  3. Koszonom, Ilonka, hogy megosztottad. En is idorol-idore visszaolvasom Bezzeg blogjat, meg mindig nehez elhinni.

    VálaszTörlés
  4. De jó, hogy ezt megírtad, sokat gondoltam a gyerekekre. ❤️
    (És igazán mellbevágott, hogy Bezzeg is Adri volt, mint a barátnőm, aki nem régen ment el.)

    Mici

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mici, én a baràtnôd halàlàról ma hallottam és nagyon sajnàlom, teljesen sokkolódtam.

      Törlés
  5. Szia, köszönöm, hogy megírtad. Akkor ezek szerint - szerencsére - összeszedte magát az Apuka. Sokat eszembe jut, annyira szomorú ami történt.

    VálaszTörlés
  6. Szia! Bocsi, hogy off...Violetről nincs valami publikus infód? Nagyon hiányolom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ő szerintem olvas és majd válaszol! 😍

      Törlés
    2. Violetet is imádtam olvasni, csak zártabbá tette az oldalát. Sajnos. Így, ha olvasol itt Violet, beengednél az oldaladra? Légy szíves...:)

      Törlés
    3. Violetet én is nagyon hiányolom :(

      Törlés
    4. Nekem is hiányzik a blog! Nem írom már sajnos.
      2 évvel ezelőtt egy gombász táborról szóló posztomat megosztották egy zárt FB csoportban, aztán a szexista, nőgyülölő "tanár" elolvasta, amit róla írtam és természetesen háborgott, fenyegetett, szidott stb. Illetve, hát jó bántalmazó módjára még neki állt feljebb, hogy felismerhetővé vált a viselkedése alapján (mert nevet persze nem írtam). Özönlöttek hozzám a róla szóló elnyomó, megalázó, szomorú/felháborító sztorik, nem csak nőktől. Long story short, semmi kedvem nem volt, hogy hozzá hasonló pöcsfejek olvassák a gondolataimat, érzéseimet, a zárt blog meg nem volt szimpi, szóval azóta nem írtam egy db blogposztot sem. Ha ez változik, szerintem tudni fogtok róla :)

      Törlés
  7. Nagyon köszi Ilonka! Valamiért én is sokat gondolok rájuk 💛

    VálaszTörlés
  8. Köszi Milonka, hogy megosztottad!

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm, hogy írtál róluk! Mostanában kezdtem ismét blogokat olvasni, és többször visszaolvastam Bezzeg blogját is, könnyes szemmel.

    VálaszTörlés