2024. március 29., péntek

húsvét

Ami pedig az ünnepet illeti, én már egy hete megfőztem a sonkát, sajnos eléggé kiszáradt, valaki szólhatott volna, hogy nem kell annyi ideig főzni. Vettem tojást, anyukám megrendelte nekünk a mazsolás kalácsot, főzök májgombóc levest meg egy Jamie-féle sültcsirkét, oszt' jól van. Ma délelőtt vettem a Daubnerben egy 8 szeletes málnás madártej tortát, úgyhogy sütnöm se kell, bár lehet, hogy Danival csinálunk majd hókiflit mandulalisztből. Valamelyik nap lehet, hogy átjön Olív, majd akkorra időzítem a tojásfestést, hogy ő se maradjon ki a jóból. Találtam egyébként olyan filctollakat, amik direkt tojásfestéshez valók, szerintem Daninak az sokkal izgibb lesz, mint a vízben festés. Ráadásul a csomagolásmentes boltban találtam hófehér tojásokat, szóval jó lesz. 

Anyukámnak meg rengeteg virágja van most a kertben, tőle egy nagy csokor tulipánt kaptam, a mi kertünkben meg már virágzik a japánbirs, szóval dekorra sem kellett költenem. 




3 megjegyzés:

  1. Uh, milyen az a filc? Pont beszéltük, hogy jövőre kéne valami jobb eszköz a kolyoknek a tojásfestéshez.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mi a müllerben vettük, a tojásfestékeknél volt.

      Törlés