2013. október 31., csütörtök

Heti pozitív

Meg kell hogy állapítsam: újra kiegyensúlyozott vagyok. Gyanakodva figyelem magam, hátha van valami rejtett sunyiság, mert azt gondolom hogy korán van még ahhoz hogy így érezzek, de ez van, nyomtalanul eltűnt a szorító súly a mellkasomról. Egy csomó mindent csinálok, derűs vagyok, jókedvű és optimista, vagyis a régi önmagam. Persze fáj, és igazából nem erre vágynék ami most van, de a helyzethez képest jól vagyok, teljesen jól. Azt hiszem, lassan elkezdhetem szeretni a mostani életem. 

Azt gondolom, ez az a pillanat amikor készen állok rá, hogy ne csak túlélésre játsszak mint eddig, hiszen most már kimondhatom: túléltem, pedig voltak olyan pillanatok, mikor kételkedtem benne hogy sikerülni fog. Elkezdhetem megpróbálni kihozni a helyzetből a legjobbat, a legtöbbet, rövid és hosszútávon egyaránt. Ilyenek a(z egyelőre csak rövidtávú) tervek: 

  • Egy grafikus barátommal készíttettem szép, színes, tépkedős- meg szóróanyagokat, mert én szívesen dolgozom sokat, de először is kell nekem sok diák ahhoz, hogy sok-sok pénzem legyen számlákra, finom ennivalókra, finom borokra, ruhákra meg utazásra. Péntek este kapom meg az anyagot, szombaton pedig kirakom őket könyvesboltba, sulikba, könyvtárba, kocsmákba meg mindenhova, és akkor a jövő héttől úgy tervezem, hogy meggazdagszom. Drukkoljatok. Ugyanitt: PR tanácsokat szívesen fogadok.
  • Felfedeztem, hogy újra tudok jóízűen olvasni, most épp egy Paul Austert, de egy csomó mindenre kíváncsi vagyok, újra falni akarom a könyveket mint régen. Fura, hogy az iPadre letöltött könyveket nem tudom utána felrakni a könyvespolcra, vagy kölcsönadni anyunak, de hát ez van, ez a 21. század. 
  • Ma este New York sajttortát fogok sütni (legszívesebben a Starbucks-os epres sajttortát reprodukálnám, függő vagyok, de azt majd csak tavasszal fogom tudni megsütni, addig tökéletesítem az alapreceptet). A sajttortáknál nincsen finomabb! A kész sajttorta mellé pedig American Horror Story-t fogok nézni. 
  • Hosszú távra: nagyon szeretnék utazni. Ehhez viszont komolyan dolgoznom kell az 1. ponton. 
  • A többi (hosszútávú) terv (mint világmegváltás, béke és irodalmi Nobel díj, konkurenciának lenni Jamie Olivernek és a Morcheeba-nak, stb.) még kigondolás alatt. 

6 megjegyzés:

  1. Megmutatod a grafikát valahol? :)

    VálaszTörlés
  2. De jó ezt olvasni!
    (továbbra is követlek, csak nem tudok mindig kommentelni.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszönöm! Neked most felmentésed van! :) Én is sokat gondolok rád/rátok!

      Törlés
  3. <3. A "Hosszú távra" ponthoz pedig annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy gyere meglátogatni! De ne télen, és ne is ősszel. Bár ezt már úgyis tudod. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juuuj Selinda, köszönöm!!! :) Akkor tavasszal vagy nyáron! Már most alig várom!

      Törlés