2013. november 3., vasárnap

The guys

Amennyiben bárki aggódna a társasági életem miatt: megnyugodhattok, nem kell. Ugyanis szerdán ettem gofrit, ittam vörösbort a Divinoban, és sétafikáltam a rakparton meg mindenfelé, szombaton voltam Gödön vacsizni, belga sört inni és koncertet nézni, ma pedig a Széchenyi fürdőben áztattam magam, és végigpróbáltam az összes szaunát meg hideg vizes medencét. De a legfontosabb, hogy mindegyik programhoz nagyon-nagyon jó társaságom volt. ❤ 

Szombaton a sörözőben a szomszéd asztalnál ült egy nagy adag fiatalember, akikről, miután fel-felálltak hogy wc-re, rendelni, vagy nemtudomhova menjenek, kiderült, hogy mind kb 160cm magasak, komolyan, mintha Hófehérke kimenőt adott volna a kis barátainak, hogy menjenek, és igyanak néhány belga sört amíg ő otthon megnézi az új New Girl részeket, megérdemlik, hiszen annyit dolgoztak a héten a bányában. 

Tudom, ne ítéljek elsőre/külsőre, de azért kicsit elkezdtem aggódni: hogy lesz nekem megint pasim?

4 megjegyzés:

  1. jajj, annyira, de annyira jó volt ez a fürdőzés <3 azóta is remekül érzem magam :) ha nem is kéthetente, de mondjuk havonta szerintem megérdemeljük ;)

    VálaszTörlés
  2. :D 160 cm. Az en fejemre is koppinthattok.

    VálaszTörlés