2013. december 13., péntek

Akivel nem akarsz együtt dolgozni

Van a suliban egy portás, egy 50 körüli férfi, aki nagyon-nagyon a bögyömben van, mert egyrészt egy darabig rendőrpertuztunk (nem értem, miért kellene első blikkre tegeződnünk, és ha már igen, szerintem azt nekem kellene felajánlanom, na de mindegy, ha nem tudom kikerülni a dolgot, most már én is tegezem), és rendszerint ha megérkezem, vagy indulok haza, elállja az utam, vagy messziről odaordít (rosszabb napokon mindkettő), és értelmetlen beszélgetést kezdeményez. Például. 

Én: (Begördülök az iskola elé a biciklimen.) 
Ő: Meglát bentről, már rohan is kifele, majd a lépcső tetejéről odakiabál nekem): Megint biciklivel jöttél?
Én: (Rámosolygok, nem válaszolok. Lezárom a bicajt, felsétálok a lépcsőn.) Jó reggelt.
Ő: (Elállja az utam.) Nem fázol a biciklin?
Én: Nem.
Ő: Micsoda tüzes kislány vagy te!
Én: ?!?!?!?!?!? (Szó nélkül balra el, magamban még 10 percig kuvaanyázok.)

Azt, hogy bicajjal jöttem-e, minden reggel megkérdezi. Minden reggel bicajjal érkezem, és látja is, de egyszerűen nem tudja ezen túltenni magát*. Azt is mindig megkérdezi, hogy nem fázom-e, én minden reggel mondom, hogy nem. Tüzes kislányozás most legutoljára volt, de mindig van valami hasonlóan kifinomul udvarlási formula, csak hogy jól kezdődjön a napom.

Most el tudjuk képzelni, mit kapok a jövő héten, hogy beteg voltam, és még így is biciklivel járok. 



*igen, hoszé, lépjünk túl. 

8 megjegyzés:

  1. :D
    amúgy meg fújportásbácsi :S

    VálaszTörlés
  2. nálunk tele van ilyenekkel, még az orvosok is sokszor :( még mindig nem tudom kezelni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már én is gondolkodtam hogy valahogy le kéne ezt reagálni, és elmondom neki a véleményem, de valószínűleg nem érdemes belemenni. :(

      Törlés
  3. Pontosan ugyanezt a történetet olvastam egy másik blogban, tanár (igaz nem nyelv), bicikli, portás... csak a város más!
    Ezek az iskola portások mind ilyenek? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek szerint! :) Szerintem annyira unatkoznak, hogy kénytelenek ilyesmivel szórakoztatni magukat.

      Törlés