2013. december 1., vasárnap

Couleurs pour diner

Már egy ideje tervezem hogy átrendezem a könyvespolcom, mivel amikor nyár végén visszakaptam a cuccaimat, felhánytam a könyveimet a könyvespolcokra minden logikát nélkülözve, és azóta nem volt kedvem rájuk nézni, főleg, hogy annyi minden hiányzik közülük. De egyre inkább rendben van a lakás, már csak néhány képkeret hiányzik, egy komód/tálaló, meg egy olvasólámpa a kanapé mögé, és hát egyre inkább rendben vagyok én is, így egyre inkább szúrta a szemem a dolog. Úgyhogy ez volt a ma esti program: átrendeztem a könyveimet. Végül nem színkódoltam őket, pedig óriási volt a kísértés, de úgy soha semmit nem találtam volna meg. Azért persze színfoltokat elszórtam itt-ott, és tessék, végre vannak matrjoskáim is. 


És még társaságom is akadt, igaz, nem túl aktív:
                                                 


Na jó, ezennel abbahagyom a pörgést a hétvégére és alszom, reggel 6-kor kelek. Jóéjt!

3 megjegyzés:

  1. Bárcsak nekem lenne egy ilyen macskom, aki már a testbeszédével mondja, hogy a "fenéket kell itt könyveket rakosgatni",,,

    VálaszTörlés
  2. és minden további kitalálható

    VálaszTörlés
  3. "inkább ülj már le, és simogasd le rólam a bundát!"

    VálaszTörlés