2013. december 16., hétfő

Hétfő, de nem baj

Azt hiszem, meggyógyultam! 

A tegnapi fizikai és érzelmi hullámvölgy után most jókedvű vagyok, és tele energiával - mire jó egy borzalmas nap, hihi. Ma este színházba megyek a szülőkkel, először itt a városban nyílt kicsi színházban, ami régen mozi volt (úgyhogy azóta nincsen mozink). Állítólag ebben a színházban elég casual a dress code, úgyhogy a szép kis fekete tulipánszoknyámat az egyik kedvenc felsőmmel kombináltam. Remélem nem derül ki, hogy mások nagyestélyiben jönnek. 

18 megjegyzés:

  1. Hát komolyan én akkora antinő vagyok, hogy meg kellett nézzem a google-ban, hogy mi is az a tulipánszoknya... nagyon menő! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Konkrétan ez, csak fekete. Annyira tuti szabàsa van, szerintem ez mindenkinek jól áll.
      http://www.vanity.hu/30483-zara-tulipan-szoknya

      Törlés
  2. Szép nőies vonala van. Bár én a zongoralábaimmal nem venném fel. Neked tuti nagyon jól áll! És tényleg a kötött mopszos pulcsival veszed fel a színházba? :d

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Más meg boston terriert írt, akkor döntsétek el. :)

      Törlés
    2. Hát, ilyen az én stílusom, bohókás. Hidd el, nagyon stimmelt az egész, mert számított még a felsőhöz színben passzoló meleg harisnya, a csizma, meg a sál is. Nekem tetszik, és egyedi, ez a lényeg. :)

      Törlés
    3. Meg különben is, mit magyarázkodok, hát nézz csak rá a blogomra, mit vártál tőlem, kiskosztümöt? :)

      Törlés
    4. Nem, akartam is írni, hogy ettől olyan jó molnárilonkás az egész
      A kutyákhoz meg hülye vagyok, sőt igazából borzasztóan félek tőlük, úgyhogy nem nagyon tanulmányoztam a témát sose. Én vagyok a lány, aki átmegy az utca túloldalára :)))

      Törlés
  3. Válaszok
    1. A Márai-féle Eszter hagyatékát láttuk.

      Törlés
    2. Szeretem Márait, és ezt a kisregényt is, jó lett a darab?

      Törlés
    3. Asszem engem nehéz színházban lenyűgözni! :S

      Törlés
    4. Ami az illeti, engem is, de néha sikerül! :)

      Törlés
  4. szuper, h meggyógyultál, a cucc meg menő :P

    VálaszTörlés
  5. Nekem is nagyon tetszik a szett, a rúzsról már nem is beszélve!

    VálaszTörlés