2014. január 31., péntek

What makes you happy

Ma is volt olyan osztály, akinek behoztam mára, péntekre a táncolós dalt, a Happyt, és megmutattam nekik a magyar változatot, amit Budapesten forgattak erre a számra, úgy, hogy random járókelőket állítottak meg, hogy táncolgassanak erre a dalra. Annyira vidám és hangulatos, és tényleg büszke vagyok, mert lejön a videóról, hogy milyen jó fej módon és halál lazán odaállt mindenki a kamera elé vigyorogva táncolgatni.

Lehet hogy én is ilyen voltam tininek (remélem hogy nem) mint egyik-másik osztályom (szerencsére nem mindenki), mert végig fújolták a videót, hogy úúúúúristen hogy néz ki, meg de gáz, és milyen szar ez a szám. Megkérdeztem, hogy ha őket megállítanák, vállalnák-e, hogy táncolnak? Jéééézusom tanárnő, dehogy, hát az mennyire ciki már?

Hát ennyire ciki:

2 megjegyzés:

  1. Dehogy ciki, szerintem baromi jó :) Én is táncoltam volna :P

    Ilonka. Ha van kedved játszani: http://eklektikusan.blogspot.hu/2014/01/ismerjuk-meg-egymast.html. Ha nincs, az sem baj ;)

    VálaszTörlés
  2. A szám nagyon jó, Pharrel pedig zseniális, és én is táncoltam volna. (Mondom mindezeket õszülõ fejjel;-)

    VálaszTörlés