2014. február 1., szombat

Te is lehetnél

Van egy barátnőm, aki fotóművész, illetve majd lesz. A MOME-ra jár, és a legutóbbi projektjüknek az volt a címe, hogy Túlélési stratégiák. Nekik kell kitalálniuk, hogyan értelmezik a témát, természetesen fotó formájában. A barátnőm azt mutatta be, hogy milyen dolgok segítenek neki túlélni a hétköznapokat: az anyukája, a pasija, a macskája, ilyesmik, és ő maga szerepel a fényképeken, bár az arca nem látszik egyiken sem. Támogatom őt, mert sokszor fotózott engem, és persze tetszik is a munkája, így kilinkeltem a FB-ra, csak egy pici idézetet raktam mellé ebből a dalból: "and she fights for her life as she puts on her coat", mert szerintem pont erről szól, a mindennapi küzdelmeinkről. De arra nem számítottam, hogy az ismerőseim azt hiszik, hogy én vagyok a képeken, és azt gondolják hogy a szakítás miatti lelkiállapotom demonstrálom (pfff, eszembe nem jutna). Bár így utólag még egyszer megnézve a képeket, tényleg, akár. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése