2014. február 24., hétfő

How I hacked online dating

Persze így szingli fejjel sokat gondolkodom azon, hogy mennyi a valószínűsége annak, azok a férfiak akik szintén épp a nagy Ő-t keresik, és korban, meg mindenféle más szempontból illenének hozzám, olyanok, akik tetszenének nekem, és esetleg szintén vonzónak találnának engem és nem horkolnak, szóval mennyi esélye van, hogy egymásra akadunk? Hiszen én sem sokat járok el, ők is sokat dolgoznak, péntekre fáradtak, maximum megisznak egy sört a barátaikkal, szombaton takarítanak-bevásárolnak, lehet, hogy vasárnapi apukák is, hát hogyan fogunk így találkozni? No persze itt vannak a randi oldalak, azokat épp erre találták ki... Nem mintha sok kedvem lenne a dologhoz, de hát never say never. 

Viszont ma a reggelim mellé megnéztem ezt a Ted Talkot, ami az online ismerkedésről szól, nagyon-nagyon vicces, inspiráló, és nyelvgyakorlásnak sem utolsó (én ma az egyik magántanítványomnak ezt viszem), mindenképp nézzétek meg, nekem konkrétan vigyorgósan indult a napom tőle. Ha pedig szintén egyedülállók (erre nincs valami rendes szó?) vagytok mint én, és fontolgatjátok hogy feliratkozzatok valami ismerkedő szájtra, akkor főleg kötelező anyag. De pozitív hozzáállás szempontjából szerintem enélkül is.

10 megjegyzés:

  1. Rengeteg tapasztalatom van a netes randik terén. Rossz is (nagyon rossz nincs, mert végül is élek, és nem bántottak), jó is, születtek évek óta tartó barátságok, és alakulhattak volna szerelmek is, nem a net miatt nem lett belőlük életre szóló valami. De az exemmel (ezzel a szóval még barátkoznom kell) egy neten megismert srác révén találkoztam. Ez is csak egy olyan lehetőség, amit tudni kell használni. :-)

    VálaszTörlés
  2. Az egyedülállók szóról jutott eszembe, hogy FB-n pont egyik nap írta ki egy ismerősöm hogy mennyire gáz a mai fiatalság mert nem tudják hogy egy ember nem "egyedülálló" hanem hajadon/nőtlen. Igazából nem értem ez miért ilyen kardinális, vagy miért "gáz" szó, de légyszíves ha valaki tudja a választ akkor mondja el mert érdekel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem azon kívül, hogy olyan hivatalosan hangzik, nincsen vele bajom. A szingli meg olyan szexésnyújorkos. A hajadonság rám nem érvényes, elméletileg elvált lennék (ki az aki ezt írja magáról be bárhova?), de rám még ez sem igaz, mert még nem váltunk el. Ebből is látszik, hogy nem vagyok keretek közé szorítható illetve beskatulyázható. Szia, Molnár Ilonka vagyok. Hát nem?

      Törlés
    2. Szerintem a FB-on pont mindegy, eszembe nem jutna ott kitenni a kapcsolatomra vonatkozó bármit.
      Viszont az a fura, hogy újabban több internetes tesztet is kitöltöttem (több pszichológiai jellegű, ilyen érdeklődésű ismerőseim és az ő ismerőseik szakdolgozataihoz pl.) , ahol az elemzéshez meg kell adni bizonyos személyes jellemzőket, többnyire a családi állapotot is. és itt tényleg csak azt ismerik, hogy kapcsolatban, egyedülálló, vagy házas.

      Törlés
  3. a facebook napok óta online társkeresők hirdetéseivel bombáz, és most meg ez...ezek jelek??? a videó amúgy nagyon vicces :)

    VálaszTörlés
  4. A fb mindig minden szarral bombáz, azt a helyedben nem venném jelnek.

    VálaszTörlés
  5. én szeretem az egyedülálló szót használni, már a szó kétértelműsége miatt is :)
    Én örök pesszmista vagyok az online randizással kapcsolatban, vagy nem is tudom, inkább türelmetlen vagy reményvesztett... nem is tudom, de hamar feladom. Hullámokban regisztrálok, lemegy egy-két randi, elegem lesz belőle, bedobom, hogy fuck this shit és ennyi. Pedig életem legszexibb pasijával ott találkoztam, csak hát nem jött össze, de volt sok bénán tesze-tosza meg semmi-köze-a-fotóhoz pasi is, meg unalmasak meg creepy-k, szóval attól függ, hogy épp lelkes vagyok-e a témában, hogy melyik emlék ugrik be először :D
    Nade most majd megint. Vagy választom, hogy szüzenhalokmeg. Ilyesmi.

    VálaszTörlés