2014. február 24., hétfő

Nyaúúú

Nyüszöghetek?

Úgy kezdődött, hogy nagyon rosszat álmodtam (szokásos, úgy látszik, valahol ki kell jönnie), és felébredtem olyan 4 körül, gondolom felébresztem magam, hogy ne kínlódjak tovább. Persze nem tudtam visszaaludni, viszont 6-kor, mikor már csörgött az óra, alig bírtam kikászálódni az ágyból. Aztán a hosszú zuhany, meg a hajmosás segített, de a reggelimet például nem sikerült eltalálni, otthagytam a fele tálka müzlit, pedig nálam, akinél a reggeli a nap fénypontja, ez már a vég. 

Aztán a suli jó volt, meg volt az egyik lyukban magánórám is, és bár a diákok nyűglődtek kicsit, de azért sikerült néhány fontos dolgot megtanítanom. Aztán voltak itthon magánóráim is, meg kutyáztam, mindegy, gyorsan összepakoltam a cuccaimat, és elmentem spinningelni, már éreztem előre, milyen jól fogom magam érezni, zene, pörgés, izzadás, utána pedig totál zen, chill és szauna. Bementem, fizettem, majd bent jól be4squareztem hogy milyen menő vagyok hogy edzek, majd elkezdetem volna átöltözni, de azonnal kiszúrtam, hogy tornacipőt, na azt nem vittem. Úgyhogy ennyit az edzésről. Elkezdtem összepakolni, majd leejtettem a telefonom, ami körülbelül 10 apró részre hullott szét, a csajok körülöttem úgy szedegették össze, még egy apró kártyácskát is találtak, amiről nem is tudtam hogy van a telefonomban, nahát. 

Vert seregként jöttem haza, pizsit húztam, és ennyi. Next, please.

illustratekate

6 megjegyzés:

  1. Hát ez nyünyü.
    :(

    VálaszTörlés
  2. Némileg ellensúlyozza a dolgokat, hogy a hajam meg van táltosodva. Hogy ez meg mitől függ, rejtély:).

    VálaszTörlés
  3. én a múltkor a pólómat hagytam otthon, úgyhogy sikerült futni egy órát egy zöld csini felsőben. ámindegy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is nagyon komolyan fontolgattam az ugg csizmában való spinningelést:)

      Törlés