2014. február 22., szombat

The Date

A találka szép volt, jó volt, nem volt feszengős, nagyon nagyot beszélgettünk, de ne feledjük el, hogy ez volt az első randevúm a szakítás óta, szóval ne várjunk csodákat. Utána az jutott eszembe, hogy mennyivel egyszerűbb lenne az egész, ha neki mondjuk úgy 30-al kevesebb lenne az IQ-ja, nekem meg nem lenne ilyen elképesztően meg a véleményem mindenről. Szerettem volna nagy szemekkel rácsodálkozni a szavaira, de inkább szkeptikusan vonogattam a szemöldököm (ő pedig azonnal kiszúrta, sajnos mindig minden kiül az arcomra), majd kiselőadást tartottam a nézeteimről. És hát ne tudjátok meg, milyen témákat veséztünk ki, semmi zene, meg szabadidő, hanem rögtön filozofikus mély víz. Azért találkozunk majd megint.

6 megjegyzés:

  1. Innen úgy tűnik, első randinak nagyon is jó volt ez. :-)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem sose bánd, hogy nem alacsonyabb az IQ-ja! Ha az érzelmi intelligenciája is megvan hozzá, akkor úgysem akarja fitogtatni, az értelmes ember pedig kincs.

    VálaszTörlés
  3. én meg már megint jövök a hülye kérdéseimmel, van chemistry?:)

    VálaszTörlés