2014. március 18., kedd

Dilemma

Talán már írtam, hogy a megváltozott órarend miatt nincsenek a héten első óráim. Ezt nagyon szeretem, mert aludhatok 7-ig, ami szerintem teljesen korrekt, van időm picit nyugodtabban készülődni, ma még cicaszemet is rajzoltam magamnak, pedig azt nem lehet csak úgy sebtében. Sétálhatok negyed órát a blökivel, ami mindkettőnknek jót tesz, ma egy szál pulcsiban, a kigombolt zöld kabátomban szedegettem össze a kutyakakit sétálgattam a parkban, még sál sem kellett, hál'istennek eltűnt a szél teljesen. És még arra is volt időm, hogy ilyen tuti miniszendvicseket gyártsak magamnak, amik segítenek kihúzni a napot délután 3-ig.

Ma állítólag 20 fok lesz, kár hogy este 6-ig lesznek óráim, de kellene valami jó kis aktív dolgot kezdeni magammal utána is. Sport? Vagy fröccs? :)

8 megjegyzés:

  1. fröccsre szavazok, feltéve ha társasági a tevékenység!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fröccs lesz.:) de mi mikor fröccsözünk már?

      Törlés
    2. Froccsozzznk vasarnap, en is szivesen kiugrom Vacra!:)

      Törlés
  2. Én szívesen átugrom a cuki városodba fröccsözni, na jó én max szörpöt iszom :) írj, ha aktuális! :)

    VálaszTörlés
  3. Bagolyos szalváta honnan??? Butlers?

    VálaszTörlés