2014. március 17., hétfő

Neee

Az a baj, hogy olyan bátran állok neki frufrut vágni magamnak, mintha legalábbis Ollókezű Edvárd és Hajas László keveréke lennék. Tegnap legalább másfél centit vágtam úgy fél perc alatt, pedig most meglepően jól működött a frufrum (utoljára is én igazítottam), és hosszú sem volt még, nem is értem hogy jutott eszembe. Túl rövid lett, olyan pin upos, a formája is nagyon rossz, egyenetlen, felemás, és már nem merem tovább nyiszálni. Nem baj, úgy másfél hónap múlva újra mehetek emberek közé.

9 megjegyzés:

  1. Frufrus időszakomban ez velem is előfordult egyszer. Annyira magabiztos voltam már a korábbi vágások miatt, hogy egyszer kicsit spiccesen ugrottam neki. Úgy kellett másnap belökdösni a munkahelyemre, mert én kijelentettem, hogy így nem mehetek emberek közé.
    Napokig inkább elcsatoltam, olyan rettenetes volt a látvány.
    Kitartás!

    VálaszTörlés
  2. Akkor ez a frufru dolog ennyire para? Én ugyan nem merek nekimenni magam, csak várom, hogy a fodrászom hazatérjen a világ másik feléről, és az a nagy tervem, hogy a hátközépig érő hajamat egyrészt visszavágatom a vállamig, másrészt csináltatok valami aszimmetrikus oldalfrufrut. Vajon rossz ötlet? Bár én is úgy vagyok vele, hogyha szar, akkor addig jönnek a hullámcsatok, és majd megnő...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem az oldalfrufru nem annyira para, mert azt oldalrasöpröd, vagy eltűzöd, mondjuk ott sem árt ha jól van levágva (sőt). De az enyém ilyen teli, elvágólagos éles vonal, egyenesre kiszárítva, ott nem nagyon van mismásolás, már egy pici hiba is látszik benne. És olyan rövid hogy eltűzni sem lehet. Főleg most. :(

      Törlés
  3. Oh,a frufru átka.Nekem egyszer régen sikerült úgy levágnom,hogy középen volt egy rész,ami centikkel rövidebb volt a többinél.Amint végre megnőtt,azóta nincs frufrum.Egyébként nektek nem zsírosodik?Én néha külön frufrut mostam,annyira gáz volt,ami persze tovább rontotta a helyzetet:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gimiben nálam is volt ilyen, hogy frufrumosás, de rájöttem hogy csak rosszabb, mert még gyorsabban zsírosodik, így már nem csinálom. Nekem ez jobban működik mint a hosszú, frufru nélküli haj, mert azt mindig tapogattam, oldalra simogattam, a frufrum meg nem csesztetem, így nem zsírosodik. Annyira.

      Törlés
  4. Örök hülyeségem, hogy felkelés után kómásan állok neki a következőknek: 1. szemöldökszedés 2. frufruvágás. Nagyon jó ötlet, mondhatom. El lehet képzelni a végeredményt. Hátra nem tudod tűzni? Nekem a fejformám mondjuk nem engedné meg, de nekem elb*szott fejem van. :D

    VálaszTörlés
  5. öhömm..jaj de ismerős. megoszthatom veled ebbéli tapasztalataimat?
    egyrészt rájöttem sok elcseszett frufru után hogy:
    1. frufrut vágni csak félszára v. száraz hajon
    2. forgós homolokkal, pláne dupla forgóssal mint ami nekem van, csakis a félodalas frufru működik, mert az olyan, mint a tiéd biztosan szétálna valahol és ha túl rövid, antennaként meredezik felelé mint a csajoknak azokban a japán manga filmekben, szóval a te helyzetednél lehet rosszabb is.
    3. persze megintcsak ázsiában találták fel a neked való kütyüt: http://www.youtube.com/watch?v=HFNDuUFL7j4

    VálaszTörlés
  6. nekem kétszer volt frufrum, ami csak frissen, az első mosásig állt jól, bár a frufrus képeim mindig sok lájkot kaptak, emiatt vágtam bele másodjára is a frufru témába, de kb 2 hét után megfogadtam, h soha többé. ráadásul min. egy év, mire lenő akkorára, h már csat se kell, ha fel akarom kötni. de amúgy divatos, cuki is meg minden, csak én középen forgós vagyok, ha nem sikerül beszárítanom (és nem sikerült, soha), akkor b*szhattam, csúnya volt, szóval marad ez a semmilyen.

    VálaszTörlés
  7. dont panic, a pin-up az menő :))) csak szerezz be egy magas derekú rövidnacit is ;)

    (nekem is azért nincs frufrum, mert ha valamit el lehet cseszni, akkor az a frufru én meg lusta és türelmetlen vagyok az ilyesmihez)

    VálaszTörlés