2014. április 11., péntek

Friendship

Ma kutyasétáltatás közben összefutottam egy régi tanítványommal, egy 50 körüli tündéri nővel, aki nagyon jó barátnőm is volt, de tudtam (másoktól), hogy haragszik rám, mert eltűntem, amikor külföldre költöztünk. Mondjuk teljesen meg is értem, igaza van. Aztán ma összetalálkoztunk tök véletlenül, és onnan folytattuk, ahol annak idején (kb 2 éve) abbahagytuk. Elmeséltem neki mindent, mert nem tudta, és úgy tűnik, nem tudok sírás nélkül beszélni arról, ami történt, ami azért meglep. Sétáltunk és beszélgettünk vagy 2 órát, és annyira jó volt, hogy még azt sem bántam, hogy jött a cukifiú a kutyájával, de csak intettem nekik messziről. Megbeszéltük, hogy újra találkozunk, hiányoztunk egymásnak (a barátnőmmel, nem a vizslás cukifiúval). 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése