2014. július 10., csütörtök

Music is the soundtrack of my life

Indulatból takarítok, közben hallgatom a Petőfit, és nem tudom mi van ma velük, de volt R.E.M. (Man On The Moon), meg Soundgarden (Black Hole Sun), és persze mindkettőnek tudom kívülről a szövegét, szóval felhangosítottam a készüléket, és énekeltem hangosan. A mai zenékről kb fogalmam sincs. És a múltkor, mikor találkoztunk a zenész srácokkal, kérdeztem, hogy mennek-e a VOLT-ra, és mondta egyikük, aki nálam fiatalabb, az apukája rocksztár (olyan igazi), ő pedig 3 évesen már koncerteken téblábolt a Tilos az Á-ban, szóval mesélte, hogy megnézte a line up-ot, és az Arctic Monkeys nevét már hallotta, de a többi fellépő neve még csak ismerős sem volt. Mi meg hevesen bólogattunk, hogy ugyanez.

3 megjegyzés:

  1. nálam detto a helyzet. ilyenkor ha van időm, felmegyek a youtubera és meghallgatom az illető zenekar legnézettebb számát és akkor mindig rájövök hogy jé, hát én ezeket ismerem, mondjuk rádióból, és jó esteben arra is hogy még akár szerethetőek is. meg szerintem érdemes figyelni az A38 hírleveleit, nem egy tökjó kedvencemet köszönhetem nekik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, nincsen hiányérzetem! :)

      Törlés
    2. Pedig ott lép fel a kedvenc együttesem, hallgass bele, szerintem tetszeni fog. Pretty Lights.

      Törlés