2014. július 9., szerda

Time is on my side

És azt hiszem, a vizslás fiú furcsaságaira az a megoldás, hogy ő nagyon magának való. Én úgy látom, hogy sokan szeretik őt (ezt így a FB-jából meg a közös sétákból következtettem ki), mégis a legtöbb idejét egyedül tölti, bringázik, kutyázik, filmeket néz, és nagyon úgy tűnik, hogy ez neki így jó. Ma is írt, amitől én majdnem elolvadok mindig, de végül mindig kiderül, hogy nem azért ír, hogy elhívjon valahova, hanem mintha csak érdekelné, hogy vagyok. De ez csak jelent valami, nem? Nem tudom. Várakozó állásponton vagyok. Valahogy még mindig úgy érzem, hogy nem sürgős nekem ez az egész, minél több idő telik el, annál jobban készen állok egy kapcsolatra. Az idő nekem dolgozik.

7 megjegyzés:

  1. Nade és milyen volt a randi? Vagy az titok? "Furcsa", azt értem, de miért?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, dumáltunk, ilyen semleges témákról, mint a kutyák, majd egy idő után (1,5 óra) közölte, hogy na ők mennek, és úgy váltunk el, hogy nem mondta, hogy majd találkozzunk, vagy valami. Ilyen barátinak érzem az egészet, nem olyan, mintha akarna is tőlem valamit. Ennek ellentmond, hogy azért keres, meg nyomul (ld mai poszt). Persze lehet, hogy neki ez a tempója, csak én nem ehhez vagyok szokva.

      Törlés
    2. "ők" mennek?
      csak nem elhozta a szüleit is, vagy mi? :dd

      amúgy én sem szoktam a randik végén megbeszélni, hogy JÓAKKORMAJDSZERDÁN telefonáljunk, sőt, nekem ez fura, úgyis van facebook meg whatsapp meg minden sz*r. na nyilván ha egy hétig meg se nyikkan, hogy legyen valami, akkor az már elég jelzésértékű...

      Törlés
    3. Hülye. :) A kutya meg ő.

      Ja, tudom, csak már elfelejtettem, hogy müxik ez a randizósdi.

      Törlés
  2. Vizslásfiú az én szexésnewyoros pasim, majdnem ugyanezeket írtam róla én is, ahh, ez egy típus, mi meg nyilván ezektől olvadunk el. :D

    VálaszTörlés
  3. nekem azért ez picit furi, nem is az, hogy nem mond egyből időpontot, de azóta pl. már elhívhatott volna még egyszer, vagy megemlíthette volna, hogy el fog. persze lehet, hogy ő ilyen magának való :)

    VálaszTörlés