2014. augusztus 22., péntek

It's good

Tudjátok, van az a stádium, mikor ismerkedtek, és kettesben jártok vacsizni, meg sétálni, filmeket néztek, meg romantikáztok, és az szuperjó, mert imád, okos, vicces, és udvarol. És aztán van az, amikor itt a nagy, sodró-pörgő olasz családom, meg a gyerekek, akik halálosan kíváncsiak, és nem rejtegethetem őt, hanem mélyvíz van, és neki kell ezt teljesen egyedül megoldania, és ilyenkor derül ki igazán, hogy milyen arc is ő, mert a többiek szemén nincsen rózsaszín szemüveg. És jött tegnap, és pont itt volt a két gyerek, és csak néztem, hogy úgy bánik velük, mintha világ életében gyerekeket szórakoztatott volna, elmentünk csavarogni, és én konkrétan nem fértem oda hozzá, mert mindkét oldalon egy-egy gyerek csüngött rajta. És tudta, hogy hívni fog az ügyvéd, és mondtam, hogy lehet, hogy kicsit sírdogálni fogok, de aztán épp főztem, ő a nappaliban a kicsikkel, mondta az ügyvéd, hogy minden sikerült, jogerős az ügy, leraktam, semmi sírás, csak megkönnyebbülés, benéztem a szobába, és épp elvarázsolták a Pankát, szakadtak a nevetéstől, és én is velük. Aztán kijött, és mondtam neki, hogy képzeld, közben elváltam, megölelt, és megkérdezte, hogy akkor ő elvehet-e feleségül. 

Annyira jó, nagyon szeretem. Hihetetlen, hogy majdnem elsétáltam mellette. 

31 megjegyzés:

  1. Úristen!! A te elmúlt évedet TANÍTANI KELLENE!!
    Nagyon örülök h jól vagy.

    VálaszTörlés
  2. Ilonka, kérek szépen szerelmi történetet, az elejétől....vagy írd meg, hogy melyik bejegyzésben írtál róla, mert akkor lemaradtam :) Nagyon-nagyon örülök nektek :)

    VálaszTörlés
  3. szerintem most mar mindannyian nagyon megszerettuk ezt a fotos sracot <3
    annyira jo ezt olvasni, nagyon-nagyon orulok en is nektek:)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Váó, örülök tiszta szívből ;)

    VálaszTörlés
  6. Uhhh! Csak úgy gördülnek le a kövek... :)

    VálaszTörlés
  7. Nyaralásból erre visszatérni, jaaaaaj, nagyon jó, úgy örülök, hát ez hiperszuper jól alakult!! :)) Van remény!!! :) (mondom ezt magamnak :D)

    VálaszTörlés
  8. Most mit lehet még írni ennyi ahh, uhh, meg awww után?! :)
    Az előző posztok alapján nem is hittem volna, hogy ilyen hirtelen romantikába fordul ez a sztori, de örülök neki!

    VálaszTörlés
  9. Annyira tudtam, hogy lesz heppiend. Őszintén örülök az örömödnek. (Rézangyal, a zugolvasó)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó!!!!!!
    Mondtam én, hogy van élet a válás után:))))))

    VálaszTörlés
  11. Szia! Olvaslak egy ideje, de ez az első hozzászólásom :)))) Nagyon-nagyon jó ilyet olvasni :))))

    VálaszTörlés