2014. augusztus 22., péntek

Ó

Képzeljétek, tegnap elváltam. Nem sírtam. Örülök.

12 megjegyzés:

  1. Nehéz kő volt. Szerencsére egyre messzebb kerül. Sőt, ma már mondhatjuk, volt, nincs. :)

    VálaszTörlés
  2. Gondoltam rád, sokat. Örülök h túl vagy rajta <3

    VálaszTörlés
  3. Hjaj. De jo, hogy a proceduranak vege.

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy végre megkönnyebbülhetsz! :)

    VálaszTörlés
  5. De jó, hogy már tudsz örülni neki.Remélhetőleg már csak jobb dolgok jönnek. És azért az is nagy dolog, hogy (a blog alapján) nem "csúnyán" váltatok el. Hajrá a jövőben, Ilonka! :)

    VálaszTörlés
  6. így van, vége. új élet hivatalosan is.

    VálaszTörlés
  7. És ezt mind csak az ügyvéd írta meg egy ajánlott levélben?
    amúgy borzasztó.
    meg jó is egyszerre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, telefonon voltunk kapcsolatban. tegnap du volt a tárgyalás, és ő képviselt, utána felhívott, h minden oké volt. Szerintem is borzasztó meg jó is.

      Törlés
  8. gondolom, ő se merte odatolni a képét. mondjuk te olyan bölcsféle vagy, meg belátó, meg biztos megbocsátasz egyszer, de nekem ő akkoris egy ilyen sunyiló marad :)

    VálaszTörlés
  9. De jó, hogy "túl vagy" rajta, tiszta lap, innentől jön az emelkedő :)

    VálaszTörlés
  10. Nem könnyű lépés, jó, hogy már a múlté.

    VálaszTörlés