2014. október 9., csütörtök

Hát f*szom

Nagyon rosszkedvű vagyok, tudom, nem feltétlenül kellene ezt megörökítenem itt, de tényleg elegem van. Tegnap este 9-ig próbáltunk, született két új dal, az egyiknek szövege is van már*, amit a fiúk is nagyon bírnak, és az ilyen alkalmak mindig tökéletesen feltöltenek. Persze éjfél körül kerültem ágyba és 5:30-kor már magamtól, óra nélkül ébredek, kaptam reggelit, meg csomagolt uzsit, és a legjobb dolog úgy felszállni a villamosra, hogy ölelés, meg kutyasimi, és hogy tudom,  hogy találkozunk délután, de aztán a vonatom 20 percet késett, és jól elkéstem, az új órarend miatt keresnem kellett termet az osztállyal, de nem volt, ami konkrétan wtf, így 20 perc elment az órából míg valami lett, és aztán nem bírtak a fiúk viselkedni, mindent 20x megkérdeznek, én meg a türelmem határán, pedig nem jellemző rám. És nem volt időm hajat mosni, pedig SOS lenne, karikás a szemem, fáradt vagyok, álmos és 8 órám van ma is. A hétvége óta nincsen időm rendes kaját enni, főtt ételt, zöldséget, amit nagyon kívánok, napok óta nem láttam, csak banánra, szendvicsekre meg péksütire van időm, amihez semmi kedvem, de ez van, itt a suliban (vagy a környékén) nincs kantin, csak büfé, mondjuk nem is lenne rá időm. Jó, tegnapelőtt kaptam hamburgert a Manga Cowboyban, meg cidert, az jó volt nagyon.

Tegnap mondjuk a próba előtt volt 45 szabad percem Budapesten, és arra használtam, hogy vettem magamnak egy iszonyú jó NoN+ ruhát, fekete, pamut, kapucnis, kenguruzsebes és nagyon kényelmes, szerintem idén télen csak azt fogom hordani, de ez már a vég, hogy materiálisan kell magam kompenzálni, főleg, hogy cipőre lett volna szükségem, ruhára nem annyira. Nagyon kéne egy kis pihenés, nyűgös vagyok. Délután lazítani akarok, és kérem a pihe-puha kutyámat. Nyaú.

*Megint a vonaton írtam, 20 perc alatt, és tényleg tök jó lett, olyan érdekes, egy barátom költő, és neki is mindig a vonaton jön az ihlet, állítólag a vonat zakatolása inspirálja az agy működését.

5 megjegyzés:

  1. Szerintem a mai nyűgöd egyik fő oka a zsíros haj és a karikás szemek - ismerem az érzést, mikor az ember úgy érzi, hogy nem néz ki jól, az egész napjának lőttek, és fordítva, ha reggel szépen kicsinosítja magát és egy kedvenc ruháját veszi fel, amiben úgy érzi egy igazi bombázó, akkor meg minden jól sül el.
    Kívánom, hogy mielőbb tudj egy jó nagyot pihenni, a ruhát meg látni szeretnénk majd! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Á, inkább a kialvatlanság mindennel együtt. A ruha nem igazán fotogén, pont, mint a fekete kutyák. :)

      Törlés
  2. nem egy ismerősöm költözött be pestre a vasútfelújítás alatt. egyszerűen nem tolerálták a munkahelyen a napi 1 órás késést. érthető.
    egész egyetem alatt vonatoztam, gyűlöltem, mert szinte alig lehetett tervezni vele.
    alapból meg milyen jó lenne a zónázó: felszállsz a csodás hangulatú, nyugis kis városunkban és fél óra múlva leszállsz a nyüzsgő főváros közepén. ennyit bárki utazik pesten belül is. és mégsem működik :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem eddig működött, másfél hónap alatt ez volt az első reggeli eset. Én még megadom neki az esélyt, iszonyúan reménykedem, hogy kivételes alkalom volt. Mondjuk a tél, hó meg hideg miatt aggódom.

      Törlés
  3. Én amikor zónázó vonatoztam baj csak akkor volt amikor leesett a hó.. Most a kábellopások miatt szív mindenki.. Ennél nagyobb problémára is találtak már megoldást, ezért nem értem, hogy ezzel miért nem tudnak mit kezdeni... Még a holdra is küldtünk embert vagy mi a szöszöm...

    VálaszTörlés