2014. október 20., hétfő

Rövidke hétvége

Körülbelül ezer dolgozatot kellene kijavítanom. A legsürgősebbekkel készen lettem hétvégén, de komolyan, annál unalmasabb dolgot nem nagyon tudok elképzelni, a pontok összeszámolása és az osztályozás pedig konkrétan pfff. Most sincs kedvem hozzá, pedig a két egymást követő lyukasóra tökéletes alkalom lenne rá, de az én lelkemnek sokkal inkább arra van szüksége, hogy Lou Reedet hallgassak, blogoljak és pihenjek kicsit.

Hétvégén általában igyekszem úgy összeállítani a programot, hogy aktív is legyen, meg lazulós is, de ez a másfél nap sajnos nem elégített ki egyáltalán, fáradt vagyok, nyúzott és álmos. Szombaton dolgoztam, bevásároltunk, lasagne-t csináltam, sütöttem gyümölcsös lepényt almából és körtéből, délután Pannáztunk, mesét néztünk és aludtunk. Tegnap pedig sokáig ágyban maradtunk, csináltunk gombás rántottát, elmentünk kirándulni a Börzsönybe a kutyákkal együtt, ami gyönyörű volt viszont nagyon fárasztó, 14 km és 4 óra, hazaértünk, vacsiztunk, zuhanyoztunk, én dolgozatokat javítottam, és aludtunk. Ma pedig olyan izomlázam van a fenekemben, hogy lifttel mentem fel a legfelső szintre, pedig sosem szoktam.


Várom a szerda estét, meg az őszi szünetet nagyon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése