2014. november 11., kedd

Narancs

Ma is itthon-tanulós nap van, de suli után felmarkoltam a kocsit és elmentem bort (meg kaját) vadászni, vettem 4 üveggel, ezek után ajánlom, hogy halálosan finom legyen. Olyan gyönyörű rózsák voltak 700ft-ért, hogy nem bírtam ki, megleptem magam egy csokorral, és vettem egészséges cuccokat is, salit, sütőtököt, mandarint, brokkolit, halat meg rákocskákat, szépen bestokiztam őket a hűtőbe, majd mostam, teregettem, pakolásztam, most blogot írok, de már nem tudok mit kitalálni hogy eltereljem magam, úgyhogy kénytelen leszek leülni és írni. Pfff. 



Kaptam egy tehenet, tudjátok, egy ilyen szőnyegnek használatos tehénbőrt, óriási, fehér és vajszínű, gyönyörű, és olyan tőle a nappalim, mintha egy Lakáskultúrából vágtam volna ki, épp csak a nyitott kandalló hiányzik. De hát tudjátok, a tudat, hogy ez egy cuki kérődző bőre-bundája, az én kis állatbarát lelkemmel nem annyira fér össze, szóval még emésztem a dolgot. Mindenesetre a macskámnak nincsenek kétségei a bocival kapcsolatban. 

4 megjegyzés:

  1. Hétvégén egy használt dámvadat akartak nekem ajándékozni, de nem tudtam elképzelni, hogy azon hasalunk és Ki nevet a végént játszunk.

    VálaszTörlés
  2. az a vörös macskamancs..megzabálom. :)
    ami a bocibőrt illeti, teljesen megértem az aggályaidat, viszont amúgy meg elég jól néz ki, egyszinű vagy foltos?

    VálaszTörlés