2014. december 23., kedd

It's different, but it's merry

Na jó, tudom, a lényeg. Hétvégén együtt voltunk itt nálam, szombaton alig éltem, a már említett okok miatt, vasárnap viszont bevásároltunk (köszi, Erzsikék) tökéletesen kisuvickoltam a lakást, sütöttem, a pasim pedig készített nekem karácsonyfát, csodaszépet, amit együtt díszítettünk fel. És nem, nem hiányzik a fenyőillat!




Tegnap reggel elutazott, úgyhogy most olvasás van, alvás, család, kutyi, meg lassan felszívódó szénhidrátok (pfff), 24-én a szüleimmel leszek együtt, eszünk (de mit), filmezünk, a szentestét pedig egyedül töltöm, amit egyáltalán nem bánok, szerintem igazi belső utazás lesz, idén már sokkal boldogabban, kiegyensúlyozottabban, mint tavaly ilyenkor. 25-én pedig jön mindenki, a tesómék a gyerekekkel, meg Ő is haza, és az lesz az igazi karácsony.

21 megjegyzés:

  1. Gyönyöru az a fa! Kellemes ünnepeket!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű szép a karácsonyfád :) Kellemes Ünnepeket! :)

    VálaszTörlés
  3. Csodaszép fád van! Kellemes ünnepeket és jó pihenést <3

    VálaszTörlés
  4. Olyan nagyon szép lett, hogy én sajnálnám levenni ha vége az ünnepeknek :) Nagyon boldog karácsonyt és jó pihenést a szünidőre!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett! Boldog karácsonyt!

    VálaszTörlés
  6. A fád is csodás és a lakásodból is árad az "ilonkaság". Nagyon boldog ünnepeket nektek! :-)

    VálaszTörlés
  7. Hú, ez nagyon-nagyon-nagyon jól néz ki!

    Boldog ünnepeket!

    VálaszTörlés
  8. Zseniális ez a fa! Boldog karácsonyt!

    VálaszTörlés
  9. Ahhhh! Igen, tudom már csomóan leírták, de ezt nem tudom szó nélkül hagyni: gyönyörű lett a fa! Békés, boldog karácsonyt!

    VálaszTörlés
  10. a zebra is nagyon cuki, ahogy a karacsonyfan pihen:) Boldog karacsonyt!

    VálaszTörlés
  11. szépséges ki lakás, nagyon boldog karácsonyt Ilonka :)

    VálaszTörlés
  12. nagyon szeretem nézegetni a fotóidat, annyira szép a lakásod.. most meg még karácsonyos is :) <3

    VálaszTörlés
  13. gyönyörű a lakásod, és a fa is csodálatos, én is imádom nézegetni! :)) nagyon boldog karácsonyt, ilonka! :*

    VálaszTörlés
  14. tényleg gyönyörű... boldog karit nektek .)

    VálaszTörlés
  15. Nagyon, de nagyon tetszik a karácsonyfátok!

    Boldog Karácsonyt! És boldog szülinapot is, ha már túl is vagy rajta, akkor is! :)

    VálaszTörlés