2015. január 19., hétfő

Back to work

Az a 'jó' a betegségben, hogy az ember rá van kényszerítve, hogy odafigyeljen magára. Mivel nagyon megkértek, szombaton kénytelen voltam dolgozni, felügyeltem a felvételin (milyen durva, hogy már a nyolcadikosoknak is felvételizniük kell, bárhol szeretnének középiskolába járni), miközben 5 percenként fújtam az orrom és tüsszögtem, őszintén remélem, hogy nem fertőztem meg senkit. De aztán egész hétvégén infralámpáztam, aludtam, ipari mennyiségben ittam a kamillateát, aludtam megint, gőzöltem kamillateával, filmeket néztem, olvastam, és vasárnap estére azt vettem észre, hogy meggyógyultam, na jó, olyan 90%-osra. A gyerekek közül is sokan betegek, így azt mondjuk nem tudom, hogy fogom elérni, hogy többet ne kapjam el a vírust, de igyekszem. Itt a suliban egyébként olyan 25 fok körül lehet a hőmérséklet, gyanítom, hogy ez nem a legefektívebb küzdelem a fertőzések ellen, de tény, hogy nem fázunk. 

Megjöttek az eredményeim, nem vagyok cukorbeteg és nincs IR-ám sem, viszont vashiányom van (vas 8.8, transzferrin telítettség 11%), ami, ha jól értelmezem, lehet oka a fáradtságnak, kimerültségnek, sőt, még a cukorral is összefügghet. (?) Holnap tudok visszamenni a dokihoz megbeszélni vele, kíváncsi vagyok, jó lenne, ha csak ilyesmin múlna, és újra a régi lennék. A héten még igyekszem könnyedén venni a dolgokat, már amennyire tudom, bár szinte minden nap van valami programom. A terheléses vizsgálatra pedig csak én vittem citromot, és mindenkinek én adtam, amit a többiek nagy hálálkodással fogadtak, pedig igazából nem nekem,  hanem nektek köszönhetik.

A kedvenc beteg-vagyok-dalom pedig ez:

8 megjegyzés:

  1. Szuper hírek!:) Örülök, hogy rendben a cukkerod és az influból is kilábalsz!

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy jobban vagy és a jó híreknek is. Egyébként anno nekem kellett felvételiznem a szakközépbe (1992-ben), ami 3 tantárgy írásbeli tesztjéből és szóbeli beszélgetésből állt. Most meglepődtem, hogy ezek szerint ez valami egyedi dolog volt akkoriban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Én is felvételiztem gimibe, épp 1992-ben (illetve akkor lettem elsős), de igen, ez akkoriban ritkaságszámba ment.

      Törlés
    2. Én is felvételiztem (95), magyarból, angolból és matematikából. Írásbeli és szóbeli (ez utóbbi angol anyanyelvű tanárral). És nekem abban az évben, akárhova akartam volna menni, mindenhol az adott iskola felvételijét teljesíteni kellett volna. Én is azt hittem, hogy ez a normális. Már ötödiktől stresszeltek minket, hogy nem vesznek fel stb... és amíg a gimibe jártam, a giminek volt saját felvételije.

      Törlés
  3. Ezt a laborleletet még okozhatja a fertőzés is, amin éppen átesel, bár valószínűleg már a betegség előtti induló értékeid sem voltak olyan acélosak. Vérképet is csináltak most? Azzal együtt már könnyebb lenne értelmezni.
    Viszont az szuper, hogy jó a cukrod és a terhelésed :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, van vérkép is. Van még más is, ami csillagos, de csak nagyon picit tér el a ref. értéktől, Ha lennél olyan kedves, hogy ránézel, szívesen megmutatom. :)

      Törlés
    2. Persze, küldd el nyugodtan az anonymuskaa@gmail.com-ra, több szem többet lát :)

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés