2015. február 25., szerda

Fehér

Az a nagy terv, hogy nyáron felcsiszolom a jelenleg barnára festett padlómat és lefestem fehérre, kicsit rusztikusan, hogy átüssön a festéken a fa mintája. Szerintem sokkal világosabb, tágasabb lesz a lakás tőle, jobban fog érvényesülni a sötét kanapé, meg a színes csecsebecsék. Jó nagy munka lesz, de nagyon várom! Némi inspiráció hozzá:

innen
innen


és ilyen most a nappalim barna padlóval. szerintem jól fog neki állni a fehér alulról is.

Majd még keresek képeket, csak most sajnos mennem kell dolgozni. Nehéz az élet. :)

9 megjegyzés:

  1. fehér (világos) padló a legszebb!! :)

    VálaszTörlés
  2. és milyen jó fotóháttér is lesz majd a rusztikus fehér padló!

    VálaszTörlés
  3. szerintem a fehér fapadló csak hatalmas ablakokkal, franciaablakokkal mutat jól... ha csak 1-2 kis ablak van, akkor nekem olyan jurtaszerű az összhatás.. bár színes szőrökkel az is jó lehet :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem tetszik, sőt, legszívesebben én is átfesteném!

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. Ennél a barnánál, ami most van, csak jobb lehet. :)

      Törlés
  6. Ismered ezt a blogot? akicsihaz.hu
    Itt találsz leírást hogyan fess fehérre padlót,akár rusztikusan is.Jó szívvel ajánlom:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régebben nézegettem, de már jó ideje nem, megkeresem, köszi!:)

      Törlés
  7. én is ezt tettem a mostani lakásommal, bár az parketta: felcsiszoltattam, majd lefestettem fehér selyemfényű festékkel. Anyám azt mondta rá utána, hogy úgy néz ki mint a hányás, és nem járt messze az igazságtól:)
    de a padló nyilván másként működik, mint a parketta, de azért érdemes megkérdezni egy hozzáértőt, szerinte milye lesz az eredmény.

    VálaszTörlés