2015. április 6., hétfő

Alright

Abban a pillanatban rájöttem, hogy hiba volt a legszebb pulóveremet felvennem, amikor apukám besomfordált a félmosolyával, ami ugyanolyan mint az enyém, és előhúzta a zsebéből a parfümjét. Úgy értem, tényleg az övét. Egy férfiparfümöt. Pour homme. 

  • Apu, ez egy férfiparfüm!
  • Nem baj, nagyon finom illata van! Tőled kaptam.


Jó, hát legyen. Minden évben azt hiszem, hogy ezen már túlléptünk, és megúszom, de nem. Persze, ha nem locsolnának meg, akkor biztos hiányozna, és még majd elhervadnék. Szóval nem baj. Majd kimosom.  

Boldog nyulat!
(\ /) 
( . .) 
c(")(")  

4 megjegyzés:

  1. Jobb lenne vödörrel? Elég kellemetlen ilyen hidegben. :-)

    VálaszTörlés
  2. Egészen megsértődtem, amikor senki nem locsolt meg. Jobb a büdös parfüm, mint a semmi.

    VálaszTörlés
  3. én is most mentem soron kívül hajat mosni mert már nem bírtam:)

    VálaszTörlés