2015. április 12., vasárnap

Time is not on my side

Természetesen mielőtt nekikezdek a napi tanulásnak-írásnak, fel kell porszívóznom a konyhát, de ha már így tettem, akkor fel is mosom, meg rakok friss tulipánt a vázába (a kertből!), meg lecserélem a futót az asztalon, de akkor még gyorsan a nappali is jöjjön, mert ott is kétes tisztaságú a szőnyeg, jé, szőrpamacsok vannak a dolgozó sarkában, huh, úgyis terveztem, hogy bedobom a mosógépbe a hálószoba csíkos szőnyegét, gyorsan fel is mosok, de ha már itt vagyok a fürdőszobában, akkor gyorsan befújom a csapot meg a zuhanyfülkét vízkőoldóval, és akkor már fel is porszívózok, fel is mosok. Basszus, konkrétan tavaszi nagytakarítás lett abból, hogy felporszívózom a konyhát. Az ember csodákra képes, ha tanulnia kell (és nem a tanulás irányában történnek a csodák). Konkrétan vissza kellett fognom magam, hogy ne rendezzem át a lakást is. Tény, hogy jobb érzés tiszta, finom illatú lakásban leülni tanulni, de azt a másfél órát hasznosabban is eltölthettem volna. 

Most tartok egyébként ott, hogy felhívom, hogy hiányzik, és ne vicceljünk már. Á, nem érek rá ilyesmire, szakdogát kell írnom.

2 megjegyzés:

  1. Nekem sem volt azóta sem olyan patyolat tiszta a lakásom, mint vizsgaidőszakban/szakdoga-íráskor :) Egyébként nem lehet, hogy a (volt?)fiúd csak simán megsértődött, amiért elküldted és most azért nem keres ő, mert duzzogva ugyan, de békén hagy, hogy írhasd a szakdogát? Az, hogy elvitte a cuccait is, talán lehet drámai túlkapás. Azt amúgy jól értem, hogy azóta sem beszéltétek konkrétan meg, hogy most akkor szakítottatok-e vagy sem? Számomra ez a leghihetetlenebb az egészben

    VálaszTörlés
  2. A szakdogaírás mellett szerintem még az áramszünet és az internettelenség is jó hatással van a lakás tisztaságára ;) Meg úgy bármilyen határidő is.

    VálaszTörlés