2015. május 18., hétfő

Helyzetjelentés

Írnék, írnék én, de valahogy közhelynek érzem a dolgaimat mostanság, semmi különös nem történik. Igyekszem sokat jönni, menni, kutyázni, sokat mozogni, szépen enni, találkozni barátokkal, közben küzdök azzal, hogy sokszor úgy érzem, mennem kell, mert nem ülhetek otthon egyedül - bevallom, pedig sokszor ahhoz lenne a legnagyobb kedvem. A szakítás után meglepően gyorsan visszazökkentem a régi életembe, ami valószínűleg sokat elmond a kapcsolatunkról és az expasimról - vagy csak én vagyok már ilyen profi, hogy ah, újabb kapcsolat ment a levesbe, ugyan már, next one, please? Ez mondjuk elég szomorú lenne. Vagy ennek örülni kell?

  • Örülök: ...mert jól érzem magam mostanában, fizikailag is, meg mindenhogyan, persze a rendszeres mozgás teszi. Erre meg erre a 20-35 perces videókra tornázom általában reggelente, van bennük minden, nagyon bírom, és a legjobb, hogy ilyen rövid idő alatt le lehet tudni egy egészen kerek edzést. Elkezdtem úszni járni is, amit már nagyon rég nem. Van a városban egy egy nagyon jó uszoda és strand, versenymedencével, szép, óriási, parkosított napozó résszel, ráadásul helyi lakcímkártyával féláron be lehet menni. Sajnos befedték sátorral az úszómedencét, és nyáron is csak a falait szedik ki, pedig nyáron annyira szerettem a napsütésben úszni. De azért így sem rossz. Jó lenne reggelente járni, de ahhoz nem vagyok eléggé elszánt. A mozgás miatt szüntelenül éhes vagyok, és az édes ízeket kívánom főleg, ez mondjuk nem tudom, hogy a szeretethiány jele, vagy csak simán imádom az epret juharsziruppal, a fagyit, a sütiket, meg mindent, ami édes.
  • Szomorú vagyok: ...még mindig nincsenek cuccaim. Nem keres, meg van sértődve rám, és mivel én igyekeztem, de kurtán-furcsán (és elég bunkón) lerázott, nekem sincsen kedvem nyomulni. Annyira szomorú, hogy nem tudjuk szépen lezárni. Amúgy leszarom, csak a kék bicajom, a kulcsom meg a tornacipőm kérem vissza.
  • Meglepődtem: ...halál nyugalomban csinálom a dolgaimat, hogy hihetetlen, hogy semmivel nem vagyok elmaradva, semmi miatt nem kell aggódnom, minden rendben, mikor ma reggel hallom a rádióban, hogy szerda éjfélig fel kell adni az adóbevallásokat. Gyorsan mindent megkerestem hozzá, a lyukasóráimban eltekertem a könyvelőmhöz, és holnap már mehetek is a cuccért. És még egy csomó pénzt is kapok vissza!
  • Izgatott vagyok: ...a fogorvosommal álmodtam, Jude Law-val, nagyon jót, nagyon szexit, most is mosolygok, ha eszembe jut. Imádom azt, ahogy az agyam működik. Ő meg, ha tudná... Szoktatok olyat álmodni, ami teljesen feltölt, mintha tényleg megtörtént volna, annak ellenére, hogy tudjátok, csak álom volt? 
  • Függök: ...Candy Crush Soda (SOHA ne töltsétek le), Konyhafőnök, fagyi, macaron. 
  • Megnyugodtam: ...június legvégén lesz a záróvizsgám, a szakdolgozatról pedig csak egy héttel előtte fog kiderülni bármi. Nekem ez fura, de legalább már tudom. 
  • Aggódom: ...nincsen kedvem online randizni. Ugye nem kell?
  • Hangulat: ...tele vagyok energiával, legszívesebben egyfolytában csavarognék valamerre, végre harisnyátlan lábak, napszemüveg a fejem tetején, fejhallgató a nyakamban, fogkefe a táskámban (avagy szingli üzemmód ON). 


8 megjegyzés:

  1. Milyen egy online randi? Dolgozat: azért ha nem lenne OK, csak szólnának, nem? tényleg fura így.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy értem, online ismerkedni, ilyen ismerkedős oldalakon, és annak eredményeképp randizni. Nem tudom, az biztos, hogy a rendes szakdogámnál nem így volt, volt egy csomó idő a megtekintés meg a vizsga közt.

      Törlés
    2. ha megtarthatnám a mostani életemet is, egy párhuzamos másikban szívesen kipróbálnám az online izét is - bár biztosan nem annyira vidám, mint amilyennek hangzik.... de annyi igazi klassz ismerősöm lett a netről - nyilván jó pasik is használják :) (de persze, értem a nemakarásodat... egyáltalán nem volt könnyű pasizni, amikor benne volt bármilyen szinten is az a nyomás, hogy jó-jó, hogy nem akarok, csak muszáj, mert különben...)

      szakdoga: mi megkaptuk a konzulensi véleményt, az opponensivel együtt, mindkettőben ott voltak a kérdések, amiket aztán védeni kellett, arra fel is kellett készülni (de nem angolból írtam :) )

      Törlés
    3. martine: egy-két kellemesebb randit leszámítva az én tapasztalataim alapján az online randizás leginkább annyira jó, hogy utána a társaság középpontjában lehet, amikor egy buliban elkezdi mesélni ezeket az élményeket az ember.
      Persze az egy-két jobb élménybe kapaszkodva csak-csak visszatérek én is, hátha....
      Blogokról, fórumokról nekem is lettek tök jó ismerőseim, de szerintem az más. Randikról is lett olyan, akivel azóta is váltunk hébe-hóba üzeneteket, kommunikálunk, havernak jó, de randizni mégsem.

      Törlés
    4. Hát még az őskorban, de mi is így találkoztunk a férjemmel. 14 évvel ezelőtt. És azóta is együtt vagyunk, és született 5 gyerekünk.:-)

      Törlés
  2. Next one please :)) , az a jo, hogy van humorod es milyen jo humor! ;)

    Szorakozasra jo a netrandi. Ha nem eled bele magad, akkor szerintem klassz lehet. En rengeteget netrandiztam, szuper figurakat is megismertem (meg neheany segghulyet, amikor mindenaron a ferjet kerestem).

    A szakdogad erdekesen zajlik. Szerintem a te szinteden kizart, hogy ne fogadjak el. Tehat keszulj az allamvizsgara!

    VálaszTörlés
  3. Hát én online ismertem meg a férjemet, 13 éve. Pedig nem is akartam ismerkedni :) Működik.

    VálaszTörlés