2015. május 20., szerda

Orange

Voltam a hét elején manikűrösnél, és kértem, hogy narancs körmöket fessen nekem, és volt egy olyan gyönyörű narancsszínű lakk, hogy megszólalt. Egészen el voltam alélva, hogy mennyire szép körmeim lesznek most két hétig. Aztán készen lettünk, ahhhh de szép, majd kijöttem a napfényre, és basszus, a napon kiderült, hogy ez ilyen világítós szín, a vásárban a ruhákat áruló cigánylányoknak szokott ilyen körme lenni. Gondoltam, itt az alkalom, hogy dizsibe menjek, ahol van ilyen UV fény (vagymi), na ott milyen szuperül világítana. Mondom oké, két hétig kesztyűt hordok, vagy rejtegetem a kezeimet, vagy nem tudom. Ma már persze úgy gondolom, hogy probléma és probléma közt nagy különbség van.


15 megjegyzés:

  1. cigánylány, nem cigánylány: nekem ez bejön:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik, de komolyan. Olyan vidám és nyár ízű.

    VálaszTörlés
  3. Mert nem a napon mutatom, ahol világít! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe:) nekem pink körömlakk volt a hétvégén a körmömön, és mivel relatív ritkán járok UVs dizsiben mostanában, szombaton viszont letévedtem Szegeden egy ilyenbe, eléggé megrémültem amikor elkezdtek rózsaszínűen fluoreszkálni a karmaim. nagyon 16éves vagyok dejavum volt, szerintem fogd fel te is így! :)

      Törlés
  4. nekem is tetszik :D
    lehet el kéne gondolkoznom a saját körmeimen levő fekete színen, de asszem nem tehetek róla: tetszik, és megy a ruháimhoz

    VálaszTörlés
  5. Tök jó színe van élőben is, és kicsit sem cigánylányos. :D

    VálaszTörlés
  6. kell ilyen lakk, hol lehet beszerezni? :D

    VálaszTörlés
  7. kell ilyen lakk, hol lehet beszerezni? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) ez egy Crystal Nails márkájú cucc, géllakk, csak manikűrös tudja felkenni neked.

      Törlés
  8. kell ilyen lakk, hol lehet beszerezni? :D

    VálaszTörlés
  9. Lenszinek nagyon kell ilyen lakk. :D

    VálaszTörlés
  10. én ezt csak egyszer küldtem el!!!

    VálaszTörlés