2015. június 3., szerda

Ilyen van?

Ma kaptam levelet a témavezetőmtől, 100-ból 94 pontot kaptam a szakdolgozatomra, ötös lett (like a boss), nagyon megdicsért, de nem is ez a lényeg. Hanem hogy elveszítette a dolgozatomat, nem találja, így az online feltöltött művemet értékelte végül, és ezért tartott ilyen sokáig a dolog. Így a védésen sem tudják majd visszaadni. A tanszékvezető is cc-zve volt, szóval gondolom nagyon ciki a témavezetőmnek ez az egész, mea culpázott is a levélben rendesen, de megírtam neki, hogy annyira kalandos volt az egész szakdogaírás, hogy nem is csodálkozom rajta, hogy eltűnt, és semmi baj. Szerintem vicces, főleg, hogy tökéletesen jellemző, hogy épp velem történik ilyesmi.

6 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Tényleg vicces:))

    VálaszTörlés
  2. Naa...ez nagyon jo hir, gratesz-gratesz!:)

    VálaszTörlés
  3. grat :) lehet, hogy olyan jó, hogy ellopták :D

    VálaszTörlés
  4. :D na ez jó :)

    Nekem egyszer egy szóbeli vizsgám jegyét írták be úgy rosszul, hogy "elcsúsztak a jegyek", az "alattam lévő" kapta meg a ötösömet... a tanár legyintett, hogy nem mindegy, hogy négyes vagy ötös? Nem volt mindegy... anno 7000 Ft-os ösztöndíjam volt, és emiatt nem lett 7500 Ft (csak az arányok miatt írtam le ezt), illetve a diplomámban épp emiatt a 4-es miatt lett az átlagom 4-es, és öfkorsz egy munkahelyről amiatt csúsztam le, mert egy csajjal egyforma bizink volt, meg mindenben egyformák voltunk, és mivel nem ismertek bennünket, azt mondta az igazgató: "legyen az az új kolléga, akinek jobb a bizonyítványban a jegye" :) Naná, hogy nem az enyém lett az állás... :/

    VálaszTörlés
  5. hatalmas grat! :)) és hatalmas sztori :D

    VálaszTörlés
  6. De jó hír!!! Gratulálok!!

    VálaszTörlés