2015. június 20., szombat

Izgalmas kalandjaim - na jó, nem annyira

Jó ötlet volt tegnap kidugni az orrom itthonról és szocializálódni kicsit a haverokkal. Le vannak tiltva róla, hogy hívjanak, meg csábító programokkal bombázzanak, így mindenki nagyon örült, hogy meglepetésszerűen megjelentem este fél 11-kor. Ittam két kisfröccsöt (konkrétan saját üveg Nyakas Irsaim van a helyen a hűtőben, csak én iszom már egy hete, hát nem csoda, hogy olyan érzés, mintha otthon lennék), dumáltunk, majd 1 körül hazatekertem. 

Ma reggel elmentem a városba a blökivel, vettem zöldségeket meg virágot, elintéztem még néhány dolgot apunak, majd a Duna-part felé vettem az irányt, mert a kutya arra szeret sétálni meg szagolászni a legjobban. A kompnál összefutottam a nagyon régi exem unokahúgaival meg a pasijaikkal, akik hívtak, hogy üljek oda hozzájuk, így ettem velük egy islert, trécseltünk, ők meg lesimogatták a kutyámról a bundát. Aztán már a bicajt kötöttem kifelé, mikor megjelent mellettem a vizslás fiút, és ott a sarkon ácsorogva dumáltunk majdnem egy órát. Mondtam neki, hogy ha levizsgáztam, igyunk egy fröccsöt, mert annyi megbeszélnivalónk van, és örült is - csak azt nem értem, hogy ezekkel a barátkozásra invitáló mondatokkal már megint miért nekem kell előrukkolnom? Aztán még voltam a nagynénémnél is, akitől kaptunk egy csomó málnát. Itthon grilleztem zöldségeket: cukkinit, újhagymát és spárgát, meg mellé csirkemellet zöldfűszerekkel, amik a teraszomon nőnek egy ládában, meg fokhagymával, nagyon finom volt minden.

Hát ilyen izgalmas dolgok történnek velem azon kívül, hogy tanulok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése