2015. július 6., hétfő

#nyaraljotthon

Már régen kiszúrtam, hogy a kedvenc jógastúdiómban, amit egy nagyon régi barátom visz, vannak reggeli jógaórák. Én nagyon szeretek reggel sportolni, este sokkal nehezebben tudom magam rábeszélni, de ahhoz, hogy elkészüljek, mozogjak egy órát és beérjek 8-ra dolgozni, kb. 5-kor kellene kelnem, és azt nem. No de most, hogy nem kell dolgoznom, járhatok a délelőtti ashtanga órákra, és ez a legjobb dolog, ami reggeleimmel történhet. 

És hát az történt, hogy én ma szépen csendben elkezdtem nyaralni. Reggel aludtam ameddig jólesett, gyors zuhany, néhány falat reggeli és egy kávé után elmentem jógázni, itthon ejtőztem kicsit, ebédre csináltam magamnak egy szép nagy salit, majd megint ejtőzés, és levonultam a partra. Leterítettem a strandtörölközőmet az árnyékban, kicsit áztattam magam a vízben, ami mostanra már nagyon jó hőmérsékletű, olvastam, aludtam, olyan nyálcsorgatós típusút, olvastam megint, meg bambultam. Itthon elvittem a kutyát, ő is fürdött kicsit a Dunában, csináltam vacsit meg egy aperol spritzet (mivel nem volt proseccom, Irsaiból, de abból is finom lett), megnéztem egy filmet, és ennyi. Holnap megint vendégeim lesznek, egy négylábú és egy kétlábú, és velük is ilyen szörnyen stresszes programot tervezek, este pedig találkozóm lesz egy másik barátnőmmel. 

Nem értem, hogy lehet, hogy a #nyaraljotthon mozgalmat nem én találtam ki.

marcelo romero


1 megjegyzés: