2015. november 13., péntek

TGIF

Elmondtam a fiúnak, hogy mi újság, találkozzunk inkább valami semleges helyen, és teljesen megértette, úgyhogy megkönnyebbülés van. Legalább kitakarítottam tegnap a lakást nagyon szépen, isteni lesz ma munka után hazamenni (és aludni), még előtte veszek kaját is, zöldséget, gyümölcsöt, húst. Mondjuk így meg be kell mennem este Budapestre - nincs nagy kedvem, főleg mivel megint jó beteg vagyok, pedig már volt javulás, de most megint elég szarul lettem, pedig tegnap melegben voltam, lazultam, ittam egy csomó mézes teát. Nem baj, majd holnap pihenek, világítom az arcom infralámpával gőzölök, ilyenek. Még mosnom is kéne.

1 megjegyzés:

  1. Milkonka, annyira jo, hogy itthon vagy, jol vagy, egyben vagy, influenzas vagy, szines vagy!!! (Bocs, most olvasom a hireket...)

    VálaszTörlés