2015. december 13., vasárnap

Clinique Happi(ness)

Szinte tökéletes volt a hétvége, pont, amilyenre most szükségem volt. Szombaton ebéd után aludtam, majd végre újra néztem némi Homelandet (halálosan izgalmas). Az egyik ismerkedős oldal is épp szombatra időzítette, hogy egy napra ingyenesen kipróbálhattam a prémium előfizetést, így egy kicsit nézegettem a kínálatot, de úgy tűnik, teljesen elvesztettem az érdeklődésemet. Ahogy a barátnőm mondta, 'most másban vagyok', vagyis inkább arra van szükségem, hogy magamra koncentráljak, pihenjek, és olyan dolgokat csináljak, amik feltöltenek, semmi kedvem most vadidegenekkel cukiskodni. A spanyol fiút sem kerestem meg a vizsgám után, pedig ígértem neki, de egyszerűen nem volt kedvem és energiám hozzá. Igen, most másban vagyok.

Ma 11-ig aludtam, annyira jólesett. Anyu kacsát sütött, én voltam a köretfelelős, csináltam hozzá brokkoliból, kelbimbóból, fehér- és sárgarépából, fokhagymából, újhagymából és narancsból zöldségköretet, úgy, hogy sós, kakukkfüves, vajas vízben főztem 4 percig a zöldségeket, majd még beraktam őket a forró sütőbe 10 percre egy csomó friss kakukkfűvel - isteni finom lett, meg hát ugye a kacsa, mmmm. 

Délután meg találkoztam megint Pillanattal, ettünk fánkot a Box-ban, megnéztük az Ankertben a Kicks R Good-ot, ahol láttunk egy csomó tornacipőt, de elmondhatom, hogy az eseményen a szilvás, kicsit sem édes forraltbor mozgatott meg minket a leginkább (kóstoljátok meg, ha arra jártok, nagyon finom). Utána meg még shoppingoltam egy kicsit, illetve inkább csak nézelődtem, de azért vettem magamnak egy Clinique Happy parfümöt, mert eléggé kifogyott a készletem, és ezt egy időben nagyon szerettem. 

Itthon vacsiztam, ordíttattam még egy kicsit a kedvenc számaimat, táncoltam, meg próbálgattam a ruháimat, kitalálandó, hogy mit vegyek fel holnap. Már pizsamában fekszem az ágyamban, és lassan aludnom kéne, én pedig még mindig tele vagyok energiával. Mennyire más így a hét elé nézni, hogy nem kell izgulnom meg stresszelnem semmin. Reggel nem lesz első órám, így elmegyek edzeni, aztán szépen, nyugodtan csordogálhatnak a gondtalan, Clinique Happy illatú napok.


1 megjegyzés: